• lycklig78

Nu är jag Fru Larsson...!!

Nu är jag äntligen gift och allt gick mycket bättre än vi vågats hoppas på!

Det var klarblå himmel och solen sken över oss hela helgen på thorskogs slott.

Stämningen var hög när jag gick in med pappa i jägarsalen. Endast levande ljus och en underbar solist gjorde att det blev precis en sådan vigsel vi ville ha. Svårt att hålla tillbaka tåren!

Dukningen i orangeriet var fantastisk! Talen var roliga och känsosamma. Allt blev perfekt! Vi dansade natten lång.

Ni kan se lite amatörbilder på www.livstankar.blogg.se

• Svar på tråden Nu är jag Fru Larsson...!!
  • Fjällbacka08

Jättevackert och tur med vädret:)
    Stort grattis och lycka till!

• Augustibruden 2008

Grattis!!

Va fin du var!!

• Tooticki

Vackert par, vackert väder och vacker plats!

Grattis!

P.S. Vi ska fira 1-årsdagen på Thorskogs slott. Bodde ni i sviten med jacuzzi och kakelugn i badrummet?

• lycklig78
    Tooticki skrev 2008-05-26 19:19:40 följande:
    Vackert par, vackert väder och vacker plats!Grattis!P.S. Vi ska fira 1-årsdagen på Thorskogs slott. Bodde ni i sviten med jacuzzi och kakelugn i badrummet?
    Ja visst är det vackert där? Nä, vi bodde i Karin. Kakelugn i stora rummet men inte i badrummet. Den låg på baksidan med stor ballkong.
  • Mrs Van Derkamp

Åh hoppas på att få se på lite bilder inne ifrån oragniet,det är så vackert där!

• lycklig78

Mrs Van Derkamp skrev 2008-05-26 19:24:12 följande:

Åh hoppas på att få se på lite bilder inne ifrån oragniet,det är så vackert där!
    Jag ska lägga in så fort jag fått dem från "fotografen". Det var helt underbart. Vi körde honnörsbord, och åtta runda bord, vita dukar och vita stolsöverdrag och stälningar på borden med vita blommor. De 3 gigantiska kristallkronorna i taket var sedan pricken över i:t
  • lycklig78

Mrs Van Derkamp:

Jag såg att du ställde lite fler frågor i en annan tråd ang slottet. Servicen var mycket god. EN stor miss gjorde de dock och det var att vickningen inte räckte till alla våra gäster
    Var det menat en lten portion janssons frestelse så skulle de ju ha portionerat ut i sådana fall. Det var lite skämmigt att de sista i kön fick endast knäckebröd med ost!

Svar på tråden Nu är jag Fru Larsson...!!