• feministbrud

Silverskor

Nu blir jag snart galen för att jag inte hittar några skor. Jag har visserligen två månader på mig, men det skulle vara skönt att få det fixat.

Jag vet att jag vill ha skor i sliver med en klack (helst inte sylvass) och med öppen tå. Är det någon som har köpt något som skulle kunna passa in på den beskrivningen så tipsa mig! Om ni dessutom har köpt skorna i Stockholm får ni gärna säga var.

• Svar på tråden Silverskor
  • Hofsan

Vaga Bond har fina silverskor.

• propp

Mina är köpta på Wedins...bild finns i mitt galleri!

• fiinen

Deichmann i UpplandsVäsby C har ett par som passar kanon på din beskrivning och kostar bara 169:-. Mina tärnor ska nämligen ha sådana och klacken är på ca 5-7cm tror jag det var. Kolla deras hemsida: www.deichmann.com. Lycka till!

• junikul08

Jag köpte ett par sådana till mitt bröllop på Din Sko för ungefär två månader sedan, så det finns ju en risk att de inte finns kvar. De hade liksom en flätad rem fram och en runt hälen, en smal ca 5 cm klack. Helt i silver, även sulan.

• feministbrud

Tack för alla tips!

Propp: Just de har jag spanat in, men är rädd att de är lite vingliga. Har du provgått dem? Får ta och prova dem. Någon här på BT har precis de skor jag vill ha, men de var köpta en bit härifrån och jag har inte direkt vägarna förbi. Det verkar som om en stabil klack inte är på modet

Junikul: Jag har kollat din sko, men inte hittat nåt. Jag ska gå förbi igen. Jag ska ju bara ha dem en dag så de får gärna vara billiga och din sko brukar ju uppfyllla juust det kriteriet.

• propp
    feministbrud skrev 2008-05-25 23:43:51 följande:
    Tack för alla tips! Propp: Just de har jag spanat in, men är rädd att de är lite vingliga. Har du provgått dem? Får ta och prova dem.
    Ja, det har jag och jag tycker inte att de är vingliga...är ju inte så hög klack.
  • feministbrud
    propp skrev 2008-05-26 07:54:46 följande:
    Ja, det har jag och jag tycker inte att de är vingliga...är ju inte så hög klack.
    Då ska jag prova dem. De är ju verkligen snygga!
  • feministbrud

Tack för det tipset! Nu har jag köpt dem och det ät verklgien fina. De är inte på något sätt bekväma men den som vill vara fin får lida pin

Hofsan skrev 2008-05-25 17:00:52 följande:
    Vaga Bond har fina silverskor.
Svar på tråden Silverskor