• bröllopstokigaug

Tips på sidor för inbjudn kort

Hej!
    Jag skulle vilja ha tips på olika sidor där man kan hitta bl a fina inbjudningskort att beställa. Calligraphen vet jag. Kikar gärna in på fler alternativ.

Vart köpte ni era?

Hälsningar Rebecka

• Svar på tråden Tips på sidor för inbjudn kort
  • hungran79

jag gjorde mina själv, bild i mitt galleri.

• JesperMia

Vi gjorde våra själva... Finns en bok för 129 kr på Panduro, där man kan få massa tips och idéer!
    Jag är inte särskilt "pysslig" i vanliga fall, men med hjälp av boken blev det riktigt bra!
    Trodde aldrig att jag skulle sitta här hemma och klippa och klistra, men så blev det nu och gott resultat dessutom!
    Boken heter "Den stora festen * Designa ditt bröllop" av Bella Hansson.
    Ett litet förslag om du skulle ångra dig och vilja göra dom själv...

• bröllopstokigaug

Jag gjorde en provmodell först själv men det blir definitivt inte billigare (spelar iof ingen roll) utan jag vill ha det som är finast, så jag tänkte se om jag hittade ett "färdigt" som jag gillar mer än den jag gjorde själv. För krånglig var den att göra! Hihi

• gustafmatilda

Jag gjorde våra själv, material från Matton och Panduro. Jag kollade aldrig runt efter färdiga alternativ, så där kan jag inte hjälpa dig, men kika gärna in i mitt galleri för inspiration.

• jeslin

Jag skulle bli så besviken om jag gjorde dom själva så blev dom inge bra alls,allt jobb man lägger ner..Nä då köper jag hellre färdiga

• Babymama

Vi gjorde våra själv och lämnade sedan till ett tryckeri då vi ville ha guld. Har bild i galleriet, är jättenöjd. De är mycket enkla men stilrena och så köpte jag ett fint band på panduro som pricken över i:et :)

Svar på tråden Tips på sidor för inbjudn kort