• ditte1

hyra frockcoat i Stockholm?

Vart hittar vi fina kläder till brudgummen till ett bra pris?
    I Stockholm.
    Har ni tips och pris??
    MVH ditte + M2B

• Svar på tråden hyra frockcoat i Stockholm?
  • Pienaar

Brudgummen, vattugatan, de har bra priser.

• ditte1

Va bra! Ska kolla in båda!
    Tack för hjälpen.
    ditte

• hager

här hyrde jag min utstyrsel där en frockcoat ingår...

Södershögtidskläder
    Hornsgatan 114
    117 28 STOCKHOLM

kanske speciellt när man hyr såna kläder, men attans vilken bra service de va.

• TyresöBrud
    flowerrose skrev 2008-05-24 22:54:52 följande:
    Kolla in på www.uppkladd.se därifrån kommer min m2b's kläder.
    Vi hyr också på uppklädd!
  • flowerrose

Tyresöbrud: Vilka färger har ni valt? Vi valde den röda nehrurocken. Sen syr de upp matchande till våra barn fast i vitt...

• 080628

Vi har hyrt på Brudgummen. Bra service, bra pris, även om butiken inte ser så imponerande ut. Rekommenderas!

• Rosenpetunia

På Bridehouse i Huvudsta centrum.
    En liten butik med toppenbra service, helt klart värt ett besök Ägarinnan ger sig inte förrän du som kund är nöjd!

Där hittade vi absolut bästa priset i Sthlm på både vissa klänningar (Aspera) och herrkläder.

Hyra av komplett frack gick på 850 kr. Kan inte tänka mig att hon tar mycket mer för frockcoat. Vi fick hyra fracken i en hel vecka för det priset (många röda dagar före vårt bröllop), på alla andra ställen skulle de haft extra betalt för varje dag. Här sade hon att inte kunde väl vi rå för att dagarna före vårt bröllop var butiken stängd.

• ditte1

Hejsan!
    Nyss hemkommen från Stockholm!
    Varit på Brudgummen och på Bridehouse med blivande mannen!
    Och kors i taket så fann han kläder han kan tänka sig på båda och till mycket bra pris!! (han brukar ha lite svårt att bestämma sig... :)
    Tack jättemycket för tipsen!
    Hade ALDRG hittat dem utan er!!!
    MVH ditte

• Rosenpetunia
    ditte1 skrev 2008-06-04 11:07:24 följande:
    Hejsan!Nyss hemkommen från Stockholm!Varit på Brudgummen och på Bridehouse med blivande mannen!Och kors i taket så fann han kläder han kan tänka sig på båda och till mycket bra pris!! (han brukar ha lite svårt att bestämma sig... :) Tack jättemycket för tipsen!Hade ALDRG hittat dem utan er!!!MVH ditte
    Ååh vad kul! Det känns verkligen toppen att kunna hjälpa någon med ett litet tips, det hade jag själv uppskattat oerhört. Då hade vi sluppit många "springa runt på stan-kvällar"

Lycka till med resten av planeringen, ha det gott!
  • Schatzilein

Kan man köpa kläder där också?

hager skrev 2008-05-25 09:22:40 följande:
    här hyrde jag min utstyrsel där en frockcoat ingår... SödershögtidskläderHornsgatan 114117 28 STOCKHOLMkanske speciellt när man hyr såna kläder, men attans vilken bra service de va.
  • Augustibruden 2008

Kan rekommendera Sthlm Fest & brud på söder!
    Där har min blivande hyrt!

Svar på tråden hyra frockcoat i Stockholm?