Vita skor & brudklänning i ivory??
Jag har ett par riktigt snygga skor, som är vita och de är så bekväma, jag verkligen älskar dem! Men kan jag verkligen ha ett par vita skor när klänningen är i ivory??
Jag har ett par riktigt snygga skor, som är vita och de är så bekväma, jag verkligen älskar dem! Men kan jag verkligen ha ett par vita skor när klänningen är i ivory??
Jag tycker det
men ser det inte märkligt ut då? de är nämligen verkligen vita.. de är av läder...
Jag köpte ett par vita skinnskor till min ivoryklänning men jag lämnade tillbaka dem för jag tyckte inte de passade. Men det beror nog på stilen också. Dessutom syns ju skorna inte alls till en del klänningar Och trivs du i dem så funkar det säkert alldeles utmärkt.
ja saken är den att jag nog är ganska kräsen med sånt.. haha jag får prova när klänningen kommer
jag har vita till min ivory klänning
JuniBruden6 Har du provat dem med din klänning?
Saken är den att de där skorna jag funderade över är så otroligt bekväma och sköna och snygga!
Hej!
Jag tänker ha det. Har i och för sig inte provat det tillsammans än. Min plan var att köpa ett par budget skor och klacka om dem så att man vet att de håller hela kvällen. Kostade 199:- på Din Sko och sedan typ 70:- hos skomakaren. Så om det skulle vara helt fel är det ju inte hela världen. Skönt om det blir bra, då man verkligen har så mkt annat man vill lägga pengarna på denna dag! =)
ja det har jag gjort o det passade bra man ser ju bara spetsen på skorna,,,
Jag kommer ha tvärtom... Vit klänning och skor som är åt ivoryhållet med svarta detaljer... Jag gillar verkligen skorna nämligen, de är vansinnigt snygga och bekväma. Under min klänning syns skorna inte alls, de kommer inte synas förrän vi dansar, och då tror jag inte att någon ser det faktiskt...
Kommer de ens synas? Mina syns inte om jag inte drar upp klänningen en halvmeter och karatesparkar så att foten når ut under all underkjolstyll.
Fröken Larsson skrev 2008-05-24 08:38:44 följande:
kör på det, jag ska ha ivory klänning och mina är mer åt det silvriga hållet och jag är sååå nöjd, sen kan jag ha dom vid andra tillfällen
jag kan tycka att det är snyggt med ett litet bryt i färgnyans, sen syns dom inte så mycket
Kommer de ens synas? Mina syns inte om jag inte drar upp klänningen en halvmeter och karatesparkar så att foten når ut under all underkjolstyll.
hahah det skulle vara något! Men då gör jag som så att jag tar de skorna, om det inte ser alltför tokigt ut vill säga, men som många skriver ,de kommer ju knappt synas...!
Klart du kan ha dom skorna, OM de skulle råka synas så tror inte jag att nån skulle reagera på de alls! De e ju skillnad om de kommer fram ett par orange skor eller nåt!
Det är ju möjligt att det skulle funka men jag skulle inte våga chansa, är rädd att det som är i ivory ser "solkigt" ut mot det vita. ;)