• Fru Levin

Hjälp.. kan inte sova.. vad ge min syster som tack för att hon hjälper oss på vår dag!

Jag och min blivande man gifter oss borgligt i aug. Men jag kommer ändå ha en viss hjälp till denna dag. Min syster ska bla hjälpa mig så min klänning och finnas till hands under dagen med att servera mat och dela upp tårt bitar.
    Men vad ska jag ge henne?
    Hon har nyss flyttat till sin stora nya kärlek och det skulle ja vara något om de båda fick något.. eftersom han oxå kommer att finger med i jobbet.. MEN VAD!! HJÄLP MIG SNÄLLA

• Svar på tråden Hjälp.. kan inte sova.. vad ge min syster som tack för att hon hjälper oss på vår dag!
  • Nalle Puh 40

Ett fint kort med henne och er som en förstoring, ett fint minne för hela livet.

• surran1986

Ge henne ett smycke som tack för hjälpen.

• frökenkräfta

Presentkort på någon skön behandling eller ngn butik som hon tycker mycket om.

• Fru Levin

ok tack så mycket för era tips.. någon som har mer tips

• EnaOline

någon upplevelse?
    en flaska vin med era namn och bröllops datum på?
    smycke med gravyr?
    det beror ju helt och hållet på i vilken prisklass du/ ni har tänkt er?
    Vinrad?

• EnaOline

en god middag? på någon finare restaurang?

• Ljungfru

Svårt att ge tips när det är någon man inte känner.
    Jag har i alla fall kommit fram till att jag och min tärna skall gå en make up-kurs på make up store. Sedan sminkar vi oss själva tillsammans på bröllopsdagen.
    Det vet jag att hon kommer att uppskatta.

• valkyriana

En spaweeekend- tillsammans med dig... Rekomenderar starkt smögens havsbad. Där var jag med min syster i Maj. Vi hade det helmysigt!

• KIKKIHOLMBLAD

Funderar på samma sak till min tärna & syster. Hon har just blivit mamma och kan behöva komma bort såsmåningom. Helst tillsammans med mig :) Ska nog ge henne en lyx-dag-med-syster.

frökenkräfta skrev 2008-05-23 13:08:14 följande:
    Presentkort på någon skön behandling eller ngn butik som hon tycker mycket om.
  • Tooticki

Presentkort på en lyxig restaurang
    Vin-, choklad-, ost-, whisky- el champagneprovning
    Presentkort på en resebyrå
    En korg med delikatesser, kokbok, vin, köksredskap, thé, kaffe...

• Anna Karenina

Personliga smycken passar när man vill ge till någon så nära, kolla på mina favvosar www.lyckogram.se
    Foto är givet, spa vore nog uppskattat också!

Svar på tråden Hjälp.. kan inte sova.. vad ge min syster som tack för att hon hjälper oss på vår dag!