fotograf birgersdotter
någon som använt för secret box?
bra erfarenheter, dåliga erfarenheter? prisvärt?
väldigt tacksam för alla synpunkter!
någon som använt för secret box?
bra erfarenheter, dåliga erfarenheter? prisvärt?
väldigt tacksam för alla synpunkter!
ingen??
puffar! vill så gärna ha lite åsikter!
attans, verkar ju inte som någon fotat sig hos henne! :(
tänkte försöka mig på en sista knuff...
mailade denna fotograf idag... väldans nervöst!
alla tips om denna fotograf eller bara secret box (hos henne kallat private gift) som morgongåva tas tacksamt emot!
Min åsikt om de secret box bilder jag sett så är de ofta inte så smickrande. En vän såg ut som om hon var gravid på ett par bilder. En annan såg ut som en Slitzbrud.
De bästa secret box bilder jag sett är de som tagits av en modefotograf. Fast smaken är ju olika.
oj, det var inte så uppmuntrande................. :(
är redan helt galet nervös ju!!!!!!!!!!!!
gravid låter som en galet oproffsig fotograf som inte vet hur man tar smickrande bilder! och slitz är nog ingen chans att jag ser ut som, väldans långt ifrån slitzbrudformer... ;) nä, men ärligt så tänkte jag att jag mer vill ha vackra sensuella bilder än sexiga. så studio går bort! när jag surfat runt på olika fotografers hemsidor har jag tyckt att de med bara studiobilder varit de som sett lite slitz ut. vill vara ute, eller i något vackert rum med fönster så ljuset gör lite av jobbet...
vem hade tagit de ba bilderna? i sthlm? dyrt? (vill ju inte få hemska bilder...)
oj, bra bilderna menar jag förstås
De som tagit dåliga bilder har tagit de här i Malmö.
De jag sett som var bra var ifrån något ställe som jag inte kan namnet på nu. Får återkomma. Fast en bra fotograf skall ju ta bilder som passar. Gäller ju att kommunikationen finns där.
fick se lite flera secret box-bilder när jag kontaktat denna fotograf. de var riktigt riktigt fina. sen vet jag ju inte om jag direkt ser ut som de tjejerna men ändå. bilderna var vackra och romantiska och personliga.
någon som har bra erfarenheter av secret box-bilder? vore kul att höra lite solskens-historier också!