• rosalin

era vigselprogram??

skulle gärna vilja se era vigselprogram, eller iaf en beskrivning av hur de ser ut kanske. Vad som är med osv.

Vi köper alla andra trycksaker likadan från calligraphen, men snålheten börjar slå till Känns onödigt med 15kr/prog.

• Svar på tråden era vigselprogram??
  • Barecho

Ja det lät dyrt! Har själv köpt ett skimrande ivory-färgat papper och vikt på mitten. 3,50 kr/st. På framsidan vårt monogram, inuti programmet ex, solosånger, psalmer,in o utmarscher samt en dikt.

• rosalin

tack, det lät ju som ett vettigare pris. ska titta på att göra något liknande...

Barecho skrev 2008-05-22 19:28:19 följande:
    Ja det lät dyrt! Har själv köpt ett skimrande ivory-färgat papper och vikt på mitten. 3,50 kr/st. På framsidan vårt monogram, inuti programmet ex, solosånger, psalmer,in o utmarscher samt en dikt.
  • blommisen

kan ni inte göra det själv? tänk på att flera kan ju komma till kyrkan än de ni bjudit så då ska det ju finnas vigselprogram till dom oxå.

• kalevala

jag har , ska jag maila dig?

• blommisen

jag kan maila vårt till dig

• swordfish

Vi har köpt vaniljfärgat papper, en aning tjockar än vanligt. Bild på kyrkan på framsidan, och sen den vanliga ordningen inuti. Bara vikt dubbelt. Tyvärr upptäckte jag när alla var utskrivna att vi skrivit lite fel ordning på texten till psalmen "en vänlig grönskas rika dräkt". Himla tråkigt! Hade varit bättre jag inte sett det... Nu orkar jag inte ändra. Vi får hoppas de sjunger rätt ändå

Svar på tråden era vigselprogram??