• smilez

Förlovningstips

Vill ha tips på bra saker att göra tillsammans med sin partner när man ska förlova sej. Dagen blir ju ändå oförglömlig men vi vill så gärna göra något tillsammans, som är oberoende av väder då man inte är säker på vad det kommer att vara för väder den aktuella dagen....

• Svar på tråden Förlovningstips
  • Fejs

Vi åkte till huvudstaden, gick o småmös i gamla stan vid julskyltningen, hade bokat rum på hotell Reisen med egen jaccuzi och bastu på rummet. På kvällen var vi ute och åt god mat.

• smilez

Åh, det låter hur härligt som helst. Kruxet är att vi måste hålla oss hemikring då vi måste vara hemma dagen efter... :S

• nicenettis

vi åkte till storforsen och hade en picknik och förlovade oss ute vid vattenfallet

• smilez
    nicenettis skrev 2008-05-22 12:23:46 följande:
    vi åkte till storforsen och hade en picknik och förlovade oss ute vid vattenfallet
    det låter ju inte som en helt dum idé ;)
  • smilez
    baby78 skrev 2008-05-22 12:45:16 följande:
    Var bor du?
    Vi bor i Hova (vilket kanske inte alla känner till), men mitt emellan Stockholm och Göteborg ungefär ;)
  • baby78

Oj, ja jag är inte så bevandrad i de trakterna men det borde ju finnas någon mysig herrgård el. liknande ni kan bo på en natt. Med lite vackra omgivningar och lite bubbel så blir det en perfekt förlovning!

• ganesha

Vi drack la faktiskt pussel, drack lite vin och såg glimtar av en solnedgång.

• Hullda

Eftersom vår förlovning är planerad ... kommer vi till 99 % att vara i stugan. I ringen är midsommarafton ingraverat så ... Men HUR det kommer att ske, får nog min sambo bestämma. Han vill att det ska KÄNNAS rätt, så det kan lika gärna bli till frukostäggen som på bryggan med champagn, i ekan eller i samband med sillen. Har redan inköpt en flaska rosa champagn så den går ju inte ihop med sill, men man vet ju aldrig! ha ha ha..
    Ringarna är i alla fall klara, och ligger i byrålådan och bara väntar!

• Nalle Puh 40

Vi satt och tittade ut över Visby i solnedgången (är ju inte i närheten men så mysigt och romantiskt...)

Lycka till

Svar på tråden Förlovningstips