• augustibrud08

Fotografering imorgon - secret box

Imorgon ska jag fotograferas för min secret box som jag ska ge till min man som morgongåva. Jag har plockat fram underkläder och köpt blommor och är faktiskt rätt nervös, men samtidigt spänd på hur det kommer att bli och hur det kommer att kännas. Är inte någon som egentligen tycker om att bli fotat och just därför tror jag inte att min m2b ens kommer tänka tanken att han kan få detta av mig.

Någon som tagit sådana här bilder och vill dela med sig av erfarenheter, idéer eller bara peppa lite???

• Svar på tråden Fotografering imorgon - secret box
  • Tina75

Jag fotade mon romantiska box förra veckan och jag måste erkänna att jag varit mycket ambivalent i detta. Efter kändes det dock toppen och jag var sååååå glad över att jag gjort det. Otroligt nog släppte jag all prestige och oro och bara var och tyckte det var riktigt häftigt. Mitt tips är nujt och ha roligt, om det är en duktig fotograf kommer du ha en intressant dag imorgon. Lycka till!! :)

• catte

Jag tog kort till min mans secret box och tyckte att det var rätt roligt när man kommit in i det. Jag hade med mig 2 olika set med underkläder och en vit skjorta. Skjortan var verkligen jättebra att ha med då man kan göra lite olika sexiga "poser" med den på... nerför axeln, knyten under brösten osv osv. Jag hade även då gjort hårförlängning innan samt var nysminkad av proffs innan jag gick dit!!! Jag kan tom titta på korten och tycka att: OAO, vilken snygging!!! och det trodde jag ALDRIG att jag skulle göra.

Fotografen kommer vara jättebra att guida dig igenom hela fotosessionen så oroa dig inte... tänk på hur fin din man kommer tycka att du är när han tittar på korten!!!

Lycka till!!!!

• furillen

åh, peppar!!!! vad modig du är!!
    jag har egentligen bestämt mig att göra det ända sen jag hörde om att det fanns men är så sjukt nervös!
    men... vågar alla andra ska väl jag våga! får bli ett mål att boka en plåtning denna vecka.
    vilka fotografer har ni haft? nöjda?
    gud vilken bra idé med skjortan!!! den måste jag sno :)
    augustibrud08, stort lycka till!!

• Stjärnblomma

Jag har lite lösa funderingar själv på att göra det, så kul att höra hur andra har upplevt det. Berätta gärna sen hur det gick!
    *peppar*

• Hajime

jag har funderingar på det, men vet inte om jag kommer ha tid till det!!
    kommer bo med min m2b i jönköping större delen av sommaren, och är bara i sthlm i 2 veckor...

• augustibrud08

Tack för all pepp!

Som sagt så känner jag mig inte direkt bekväm med det just nu fast jag tänker att jag ska försöka släppa all prestige och bara ha kul, det är en så udda grej för mig att göra det här.

catte
    Kul att du kunde se dina bilder och verkligen tycka att de blev bra, hoppas på att kunna göra det samma.

Jag ska berätta imorgon hur det har gått. Men en sak måste jag säga, vågar jag så vågar alla!!!

• dimma

jag gjorde det idag och fick se bilderna nu - GRYMT bra!!! shit vad glad mannen i fråga kommer bli...;)

Lycka till i morgon augustibruden08 - släpp loss och njut!

• furillen

Wow vad nöjda alla verkar vara med sina bilder...
    Tina75, dimma och catte, vad hade ni för fotografer? i sthlm?

Svar på tråden Fotografering imorgon - secret box