• DanKat

Någon som gjort färganalys i Umeå eller Skellefteå?

Skulle jättegärna vilja ha tips på var man kan göra det (helst i Umeå men Ske-å går också bra). Jag vill gärna också höra vad ni tyckte om den om ni testat!

• Svar på tråden Någon som gjort färganalys i Umeå eller Skellefteå?
  • Duchess

Jag har gjort både färg- och stilanalys på Estetic (ligger på Ön här i Umeå). Tyckte att det var bra! Vi var där med en grupp från jobbet, så jag fick inte flera timmar själv, men många goda råd som jag tagit till mig.

• DanKat

Fick du med dig någon färgkarta hem då också? Körde dom med den där vinter-vår-sommar-höst-metoden (eller vad man ska kalla det, du fattar nog ) eller med någon annan metod? (jag har inte riktigt koll på sånt här men jag hörde om ett ställe som enligt vad jag förstod det gjorde på något annat sätt, men jag är inte säker...)

• Babajaga

Har gjort en på Face (tror jag det heter), ligger i närheten av gula tornet. De körde sommar-höst etc metoden. I priset ingick sminkning+"karta över alla nyanser" på foundation, läppstift, rouge etc som man kunde ha enligt sin färganalys. jag blev mycket nöjd och vet idag vilka nyanser jag ska välja på läppstift t.ex.

Svar på tråden Någon som gjort färganalys i Umeå eller Skellefteå?