• Babymama

Vad göra på tjejfesten? !

Jag ska ha en tjejfest helgen innan jag gifter mig och har bjudit en del vänner och arbetskamrater. Vi ska vara hos mig först, tänkte bjuda på lite drinkar och tilltugg, men vad kan man hitta på för roligt under de tre timmarna innan vi går ut på krogen? Funderar om man skulle hyra in någon som kan fixa naglar/massera eller liknande, vad tror ni? Kom med förslag!

• Svar på tråden Vad göra på tjejfesten? !
  • FruRålin080808

Varför inte ha någon som kommer och visar sexleksaker...Blir alltid väldigt många skratt=)

• hjartan

www.rdyh.com

Det här kanske kan vara något. Med lite tur så finns det någon i ditt område som kan komma och visa er.

Har inte provat själv, men tycker att det låter spännande.

• Babymama

Tack för alla tips! Tar gärna emot fler :)

• PennyJenny

Finns ett spel, Orangina har jag för mig det heter där du läser upp situationer eller påstående och de andra får bedömma hur väl det stämmer in på dig och du gör samma sak. Man har små kort som man väljer mellan och lägger upp och ner på bordet så alla svarar innan det visas liksom. Och så går man laget runt och får poäng och så. Det handlar om hur väl man känner sina vänner. Ganska kul, speciellt när man druckit en drink eller två.

Svar på tråden Vad göra på tjejfesten? !