tipsa mig...tack!!!!
undrar lite hur ni tänkt....har ni någon gästbok för bröllopet förslag på vart man kan hitta....
eller har ni både gästbok och fotoalbum?
bröllop om 3 veckor.....
undrar lite hur ni tänkt....har ni någon gästbok för bröllopet förslag på vart man kan hitta....
eller har ni både gästbok och fotoalbum?
bröllop om 3 veckor.....
jag beställde min på adlibris...
vänta ska jag kolla efter en bild..
www.adlibris.com/se/product.aspx
Denna köpte vi, det är en fyll i bok för gästerna
fler tips!!!!
Du kan ju kombinera en foto och gästbok...
Det krävs lite organisation dock..
ngt fotar den som skriver, antecknar typ vilken sida lr liknade och så skriver man på enda sidan en lyckönskning lr dyl, och sedan så framkallar man korten och klistrar in på andra sidan, så har man en bild på vem som skrivit...
www.adlibris.com/se/product.aspx&r=1
vi har köpt denna.
är också en fylla i bok för gästerna.
de var en bra ide...
Vi gjorde så på en 30-års fest...
Då fanns det en svart fotobok. lr liknade...
Svarta hårda pärmar med svarta fotoblad i...
En stod och tog kort med en vanlig engångskamera, och sedan så skrev men i gästboken och sedan framkallades rullen, korten klistrades in och den blev grymt skoj=)...
vi ska ha en målarduk uppdelad i så många rutor som gäster, brevid komer det ligga lite olje färger å alla gäster kommer få måla sitt eget självporträtt och signa där under
detta blir en fin tavla att hänga upp hemma sen
ev kommer vi ha en gästbok med men det blir nog en vanlig tom med något fint omslag
Hade ingen gästbok...
Hade däremot en stor Pass par tout (vet ej hur det stavas men det är en helt vanlig ram i grövre papp som du sätter runt ett foto, innanför glasramen) där alla fick skriva sina namn och en hälsning...den sitter nu runt vårt bröllopsfoto.
tusen tack för alla tips
Jag köpte en gästbok på Bokia i förra veckan för 225 kr, vit med ett pärlhjärta på framsidan. VI har tänkt skriva några rutor med typ "Relation till brudparet", Från festen kommer jag att minnas..." etc för att slippa 50 "Lycka tilL" som det annars lätt blir när folk inte vet vad dem ska skriva