• Anonym

Manlig strippa i Göteborg

Vi är med och anordnar en möhippa för en kompis och är det någon som skall ha en strippa så är det hon!

Är det någon som har tips på en manlig strippa i Göteborg eller hur vi kan gå till väga för att få tag på en sådan? Hur mycket är det normalt att betala?

• Svar på tråden Manlig strippa i Göteborg
  • Anonym

Är du helt säker på att hon uppsakttar det? Jag känner INGEN som hade gillat det.

• lila

Det hade nog varit fler som reagerat på denna fråga om det gällt en kvinnlig strippa.

• Anonym

Jag är jättesäker på att det kommer att uppskattas helt fullt med glimten i ögat. Hon kommer absolut inte ta illa upp.

Jag har varit med och ordnat ganska många möhippor genom åren och en strippa har aldrig tidigare varit aktuellt då det inte skulle uppskattats av den blivande bruden. Jag skulle ALDRIG tillåta detta på en möhippa om jag inte var 100 % säker på att det skulle mottagas positivt, främst av bruden men även av övriga deltagare

Och alla som är med i möhippan håller med mig - är det någon som skall ha en strippa är det hon.

Så jag vill verkligen ha seriösa tips, jag vet inte riktigt var jag skall börja.

• Majälva

Det handlar väl inte bara om vad den blivande bruden vill i detta fallet, utan även om vad den blivande maken säger.

Skulle personligen bli vansinnig om det blev en strippa på min blivandes svensexa - och det borde i rättvisans namn gälla åt båda håll.

• Anonym

Kolla om killen som vet om manliga krokimodeller känner nån striptör. Han har svarat under rubriken "krokimodell manlig".

• Anonym

Kolla om killen som vet om manliga krokimodeller känner nån striptör. Han har svarat under rubriken "krokimodell manlig".

• Robert

Manlig konstmodell för möhippan.
    Jag strippar förvisso inte men står modell alternativt låter mig bli kroppsmålad.

Har jobbat med möhippor under flera års tid och vet att detta är väldigt uppskattat! Särskilt när det gäller att måla de mer ädla delarna av kroppen!

Kan det va nåt?

• Odis

Hur skulle hennes blivande reagera om hon fick en strippa, eller hur skulle hon reagera om han fick en strippa? Själv vill jag verkligen inte ha någon stripp på min möhippa och skulle min blivande få en skulle jag bli tokig.
    Är detta helt ok för henne och för honom?

• Anonym

Jag är helt emot strippor av alla kön. Väldigt omoraliskt, politiskt inkorrekt, etc, etc. Och trist! Vad är det som är så himla kul med att se en annan människa klä av sig kläderna. Nej tack.

• Anonym

Robert: skaffa dig ett annat jobb. Så desperat är du väl inte?

• Anonym

Jag hade tyckte det var superkul med en strippa på min möhippa. Kanske lite pinsamt men en annorlunda upplevelse...

Och jag hade faktiskt inte alls tagit illa upp om min blivande hade haft en på hans svensexa.

Synd att jag inte kan hjälpa dig!

• Meddelande borttaget
  • Anonym

Önskar att jag kunde hjälpa dig och gå emot alla ordningsbrudar här. Varför kan man inte bara se det som en kul och annolunda upplevelse? Jag är emot alla typer av tvång när det gåller dessa ämnen men det handlar det ju inte om här... Skulle önska att man kunde se det för vad det är istället för att lägga för mycket moral i. Vad hade ni gjort om er blivande make fått strippa på sin svensexa?..... Om ni nu har så mycket emot detta så gå inte in på dessa trådar så kanske vi andra möjligtvis kan hjälpa den som frågar istället. Ni har väl annat att göra istället för att gnälla... S

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Antiko

Kanske Konstmodellernas organisation som har nakenmodeller kan hjälpa dig-fast de brukar väl inte strippa utan är nakna från början så att säga och står still i sina poser - och då får du teckna av istället på papper i lugn och ro - litet mer seriöst men ändå vågat om man inte har gått någon konstkurs förut förstås!
    www.kyomodell.com

Svar på tråden Manlig strippa i Göteborg