• furillen

Marcus L Johnson / Leanderfotograf

Hej!
    vi har bokat marcus leander johnson som fotograf.
    någon som använt honom? bra erfarenheter? dåliga?

• Svar på tråden Marcus L Johnson / Leanderfotograf
  • PennyJenny

Vi hade Marcus som fotograf i somras på vårat bröllop och jag rekommenderar honom varmt. Han är väldigt prisvärd tycker jag, lugn och bra att ha att göra med och jätteduktig på sitt jobb. Vi fick så fina bilder! Och bildspelet han gjorde åt oss var underbart. Jag gillar inte att bli fotad, men när jag såg bildspelet så började jag grina, för jag tyckte faktiskt att jag såg vacker ut. Och det är inte ofta jag tycker det. Vi upplevde att han verkligen lyssnade på oss och våra önskemål om bilderna. Han gav oss bra och tydliga instruktioner under hela plåtningen och vi fick massor av fina varierade bilder.

Ha fotade oss också under vigeseln och vid minglet och brudskålen och även det var jättefint och bra.

Vill man ha fina och bra bilder och villig att lägga lite på det (även om jag inte tycker att det är mycket pengar för allt som faktiskt ingår i hans paket) så boka honom. Han har uppdateat sin hemsida också, finns jättemycket bilder där att titta på.

• furillen

åh, tack!
    har varit lite nervös över detta men nu känns det bättre!
    tycker kanske inte bilderna på hemsidan är 10 poäng men så är vi också rätt kräsna då både jag och min m2b jobbar inom filmfoto.
    men han verkar ju otroligt prisvärd jämfört med andra fotografer, plus att man inte måste hålla på att köpa loss bild för bild som vissa andra kör med! vi kommer köra på bara porträttpaketet dock. delvis för att han redan hade en annan bokning samma dag.
    viktigaste är ju som du sa att han lyssnar på önskemål och känns bra under själva fotograferingen!

• PennyJenny

Vi hade en konsultation med honom innan (hade 4 timmars paketet) och det var jättebra, då la vi grunden. Men det har jag för mig alltid ingår.

• KristinaDubb

Vilka fina bilder han hade!

• jimbolina

Vilka underbara bilder!!!

• knutanna

Ja, suveräna bilder! Skönt att se riktigt fint urval, tycker ofta det är många hafsiga hemsidor det undras om här i fotograftråden. Heja heja Marcus Leander! (fast det är för billigt )

• furillen

oj, vad oväntat med liv i den här gamla tråden!
    träffade marcus förra veckan. kändes bra!

Svar på tråden Marcus L Johnson / Leanderfotograf