• Lujka1

bröllopsdag!!!

Hej
    Behöver lite hjälp med planering så jag undrar hur har ni firat eran första bröllopsdag?
    Vi hat en liten dotter på 6 månader och ingen som kan passa henne den dag :( så kom gärna med idéer som vi kan hitta på med varandra och vad man kan köpa som pressent!!!
    Tacksam för alla svar

• Svar på tråden bröllopsdag!!!
  • Nibla

Vi har ettårig bröllopsdag idag och ska fira med att gå på föräldrakurs på MVC! Haha!

På kvällen ska vi äta räkor och bara mysa. Vi har bestämt att inte köpa några presenter till varandra.
    Sen ska vi också läsa hälsningar från våra 95 gäster som de skrev på bröllopet som vi inte fått lov att öppna förrän på vår 1-åriga bröllopsdag. Ska bli spännande och skoj!

Jag tycker att man kan ha det mysigt hemma också, man behöver inte spendera en massa pengar på dyra restauranger eller presenter.

• fiapalle

Nibla, det låter ju jättemysigt. Rolig ide med gästboken=)

• Nibla

Det var mina föräldrar som ordnat med en lapp och ett kuvert under varje tallrik som gästerna fick skriva nåt på under/efter middagen. Så vi 95 förseglade kuvert hemma som skall öppnas.
    Tilläggas ska att de flesta gästerna skrev för glatta liver EFTER middagen, när de var lite salongsberusade. Ska bli väldigt intressant. Haha!

• FruRålin080808

Om man vill ge varandra någon present kan man kan göra ett litet presentkortshäfte med tex 30 min massage eller en middag på tu man hand...Jag gav min sambo ett brev som berättigade honom 12 olika små saker(allt från massage,picknick, sovmorgon, skumbad mm)när han fyllde år. Tanken var att han skulle utnyttja minst en sak i månaden...

Svar på tråden bröllopsdag!!!