Korta bröllopsklänningar?
Vet någon en bra hemsida med korta bröllopsklänningar?
Vet någon en bra hemsida med korta bröllopsklänningar?
Inte direkt en hel hemsida men Nixas lilla korta med tyllrosor (typ) är ju sjukt söt!Så ett litet tips är iaf www.nixa.se
jag har min egna designade klänning...men annars finns det ¨på kik, lilly bridal mm gäller bara och leta
VILA har en supersöt vit kort klänning med spets och sidenband i midjan. Tror att den kostar kring 500-lappen. Finns i andra färger oxå om du vill ha en matchande tärna!
Jag köpte en vit, knä-låmg klänning på sisters.
En halterneck-modell (600 :- )
Har du någon bild? Hade varit kul att se den=)
Glömde ju skriva att jag köpte min klänning på hm. Den är knä kort och lite 50-talsinspirerad.
FruRålin080808 : Jag ska försöka fotografera den och lägga in den i bildgalleriet de närmaste dagarna.
Men den är verkligen superfin Med lite tyll i kjolen och fallet på klänningen är perfekt.
*nöjd*
kik har fina korta klänningar
Tack för tipsen :)
Fler? :)
*puff...*
VILA har en jättesnygg klänning som jag hade köpt utan att tveka om jag hade varit ute efter en kort brudklänning.
Önskar att dom hade haft den i lång modell.
Jag tror att det är samma klänning som Barecho har nämnt här innan och kostar den bara ca 500 kr så är det otroligt billigt.
Jag har lagt in en bild i mitt galleri om du vill se.
Jag letade länge efter en kort enklare klänning tillslut köpte jag denna från Alfred Angelo, den är kort fram och lång bak.
www.alfredangelounitedkingdom.com/Company/HomePage.aspx
gojane.com har också. Balklänningar är det iförsig. Jag har beställt min därifrån. Jättefin.
å denna är så vacker:
www.alfredangelounitedkingdom.com/Collections/ProductDisplay.aspx&categoryID=0fb8d3ca-5030-43bb-9e1b-90ffb001ae14&pg=2
eller denna
www.alfredangelounitedkingdom.com/Collections/ProductDisplay.aspx&categoryID=0fb8d3ca-5030-43bb-9e1b-90ffb001ae14&pg=5
Tack så mycket :D