• Peter och Maria

    2 veckor kvar!!!!!

    Om exakt två veckor vid denna tiden är jag fru!!! Hjälp! Jag kan inte fatta att det snart är dax. Man har planerat detta så länge och snart, om bara några dagar är det den 31/5-08. Det är en konstigt härlig och skräckfyld känsla som jag har i kroppen. Det enda som jag har kvar nu är att skiva ett tal som jag ska hålla till min blivande man och det är inte det lättaste. Allt annat känns som det äntligen är underkontroll.

    Någon annan som ska gifta sig 31/5-08? Hur känner ni er?

    MVH Maria!

  • Svar på tråden 2 veckor kvar!!!!!
  • matildaochniklas

    Jag vill bara önska dig lycka till! Njut ordentligt av eran dag!

  • Peter och Maria

    TACK! Jag hoppas verkligen att man kan njuta massor och inte är allt för nervös!

    //Maria

  • Majsis2008

    hej hej. en till som gifter sig om 14 dar. jag är inte nervös alls...det enda jag har kvar och fixa är nån liten morgon gåva till han..ingen aning om vad, då jag gjort en liten bok där det står precis hur jag känner...men nervositeten kommer nog komma snart..

  • Peter och Maria

    Jag känner mig inte heller så nervös ännu. Jag försöker också komma på någon form av morgongåva till min M2B. Det är inte alls lätt. Jag har ingen susning alls, man vill ju att det ska vara något speciellt.

    Lycka till på er stora dag!!

    //Maria

  • jelikr

    Gifter mig oxå om två veckor , eller nu är dt bara 13 dagar , HJÄLP!!! börjar känna mig nervös , men mest för att det är en massa saker som jag inte gjort än och så är det så mycket annat den här tiden dessutom.
    Vi är fullbokade varenda helg och vardagkväll. Känns lite drygt.
    Ska faktiskt bli skönt(även om jag ser fram emot bröllopet) när det är över så det blir nån ordning här igen

  • halo08

    Här är en till som gifter sig om 13 dagar.. Nu är det så nära at man nästan kan ta på det fast det känns nervöst oxå. Jag vill inte komma på under kvällen att -Oj det har jag glömt!
    Det finns mycket kvar att fixa.
    Men mest av allt längtar jag att få bli min mans fru!

  • Peter och Maria

    Tack och lov så har vi inte så mycket kvar att fixa. Bara några små saker som vi gör fort. Jag håller med dig jelikr att det ska bli ganska skönt när det är över. Men det kommer nog att bli lite tomt efter all denna planerig som man hållt på med i 9 månader.På fredag ska jag hämta min klänning och våra ringar, misstänker att jag kommer att bli ganska nervös efter det. Det är liksom ett bevis på att det snart är dax!!

    LYCKA TILL allihopa!!

    Kram Maria

Svar på tråden 2 veckor kvar!!!!!