• Issa81

Festlokal i/runt om Katrineholm

Hej!

friade igår till min sambo och han svarade JA! :D
    Så nu har vi börjat prata lite smått om hur vi vill ha det osv och funderar på Floda kyrka (ska kolla runt lite)som ligger här i Katrineholm, jag har varit där en gång på studie besök och tyckte den var otroligt fin!
    Vi vill nu gärna ha en lokal i närheten av kyrkan eller iaf någonstans i katrineholm där vi kan ha festen.
    Någon som har tips på någon fin lokal, som inte är någon tråkig hembyggds gård eller liknande som man kan festen i med catring och eget dricka?

Är jätte tacksam för alla tips!!!!

//Issa81

• Svar på tråden Festlokal i/runt om Katrineholm
  • Issa81

Ingen som gift sig i katrineholm?

• Jennifer och Erik

Vi vill gifta oss i Katrineholm och är ute efter precis en sån festlokal som du beskriver. Har hoppats att du skulle få
    något svar men det verkar ju inte så
    Jag och min kille ska kolla runt i Katrieholm och kan höra av oss om vi hittar något. Du får jättegärna höra av dig till mig om du hittar något bra ställe.

• Issa81

Hej!

Vad kul!

Vad vi hittat än sålänge är festlokalen på djulöherrgård som vi starkt funderar på, det enda negativa är att man måste köpa vin från dom och dom tar 195-295:- för en flaska så det är ganska dyrt.
    Sen har vi statts festvåning men känns inte rätt då man annars brukar vara där på krogen.
    Julita har vi med men inte riktigt förtjust i deras hembyggdgård och sen finns det ju såna till nästan alla kyrkor.

Är ni ute efter lokal som man kan ta med egen mat till?
    Vi vill hlst ha det då det blir billigare.

Min ambo kom på en lokal han var i en gång som ligger vid vattnet ca. 20 minuter härifrån men han minns inte namnet på den, han skulle ta reda på det idag så jag kan skriva här sen när jag vet mer om du är intresserad!

Svar på tråden Festlokal i/runt om Katrineholm