• brud08­0808
    Äldre 16 May 22:33
    4753 visningar
    2 svar
    2
    4753

    Bröllopsfixare

    Hej på er alla blivande brudar!

    Namnet till trots så ska jag inte gifta mig iår, vi skjuter på det till 2010, men det gick inte att ändra signatur än (?)

    However, jag funderar på att starta ett företag som wedding planner, bröllopsfixare/koordinator. Jag vill vara ett säkert, men ändå billigt alternativ och kan tänka mig att resa över hela Sverige, men främst arbeta i norrland. Är på väg in som säljare för ett företag som skräddarsyr bröllopsklänningar för 2000-4000kr, och ser det som inkörsport till mitt eget företag. Att träffa blivande brudar (och par) kan ge mig en bra inblick, skapa kontakter, få tips och ideér. Jag kan tänka mig hjälpa till med allt-eller bara en liten detalj, paret bestämmer!

    Så vad tror ni om denna idé? Mig veterligen finns inte så många bröllopsplanerare i norra Sverige (själv bor jag mellan sundsvall och övik) och kanske kan jag därför ha en chans. Skulle du anlita en bröllopsfixare? Vad skulle du vara beredd att betala och vad skulle vara ett bra pris för dig?

    Tips och synpunkter mottages tacksamt!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 22:39
    Obs. Klänningarna kostar 2000-4000kr, totalt. Uttryckte mig fel, de är måttbeställda, inte skräddarsydda. Man tar mått på bruden och så sys klänningen upp efter hennes mått.

  • Svar på tråden Bröllopsfixare
  • brud08­0808
    Äldre 16 May 22:45
    #1

    Ingen som har ngn åsikt?

  • Äldre 19 Jun 06:50
    #2

    Är du en bröllopskodinator eller?

    Vi skulle vilja anlita en men som du skriver så finns det inte många i Sverige.

    Vi bor i hyltebruk så det är ju ett par mil i mellan

    Mvh therese och Daniel

Svar på tråden Bröllopsfixare