• Grå Katt

Rosa snöre?

Undrar om nån vet var man kan köpa ljusrosa snöre till OK pris? Behöver ganska mycket, cirka 30 meter. Gärna butik i Göteborg el Borås, har ont om tid och vågar inte beställa på internet.

• Svar på tråden Rosa snöre?
  • BlivandeFruJohansson

Vi köpte vårat snöre på Lagerhaus, fast i silver. Finns i flera olika färger. Massa snöre för lite pengar

• stinakina

Vad ska du ha det till? finns ju så mycket menar jag!
    Organzaband fick jag väldigt billigt på tradera tex!!

• Grå Katt

Tack för svar!

Jag ska ha ett tunt enkelt snöre som ska hålla ihop sidorna i festprogrammet.

• BlivandeFruJohansson

Grå Katt skrev 2008-05-15 07:50:18 följande:

Tack för svar!Jag ska ha ett tunt enkelt snöre som ska hålla ihop sidorna i festprogrammet.
    Hur ska du göra då?? Måste me göra nått sånt, men vet inte hur
  • stinakina

Vi har sidenband att sätta ihop programmen med..jag har gjort två snitt med rakblad, rakt igenom papper och pärm, drar sen bandet igenom, och har knytit ihop med en rosett...finns bild i galleriet,inte världens bästa bild, men man får en "hum" iallafall..

• Grå Katt
    BlivandeFruJohansson skrev 2008-05-15 08:18:08 följande:
    Grå Katt skrev 2008-05-15 07:50:18 följande:
    Hur ska du göra då?? Måste me göra nått sånt, men vet inte hur
    Alltså jag ska lägga snöret i mittfåran och knyta på utsidan av pärmen. Dvs linda ett varv runt alltihop och knyta till. Ska inte skära små hål eller nåt, utan enklast möjliga! Svårt att förklara, hoppas du förstod något i alla fall :)
  • Maciebrud

En tygaffär brukar ha massor att välja mellan. jag köpte "runda" sidenband som var ca 3 mm smala eller nåt. Tror man har det till gardiner eller liknande egentligen.

• Grå Katt
    Maciebrud skrev 2008-05-15 09:12:18 följande:
    En tygaffär brukar ha massor att välja mellan. jag köpte "runda" sidenband som var ca 3 mm smala eller nåt. Tror man har det till gardiner eller liknande egentligen.
    Vad betalade du för detta?
  • Maciebrud

3 kr metern tror jag...kommer inte ihåg riktigt...

• Kärlek ger näring åt själen

Jag köpte på Åhlens

Svar på tråden Rosa snöre?