• SoCh
    Äldre 14 May 15:05
    2015 visningar
    8 svar
    8
    2015

    14 juni 2008

    Hallååååååå! idag är den endast en månad kvar, börjar ni bli nervösa?? Tänk fyra futtiga veckor går ju sååå fort, har ni koll på allt?
    Många kramar!

  • Svar på tråden 14 juni 2008
  • lillal­udde
    Äldre 14 May 18:47
    #1

    Inte mycket nervös faktiskt. Det kommer garanterat. Men det hör väl till. Har sista osa idag så ska börja få ihop bordsplaceringen Det är inte lätt.

  • 200806­14
    Äldre 14 May 18:51
    #2

    Oj! Nu när du skrev så blev jag faktiskt nervös.. Bara en månad kvar? Känns helt galet. Koll på allt.. nja, men det mesta börjar iaf klarna! Blev faktiskt klara med bordplaceringen igår. Ett tips är att sätta upp namnen på kylskåpspoesimagneter, vi satte fast dem på en plåt, superbra att kunna flytta runt namnen tills man är nöjd!

  • Kimmy
    Äldre 20 May 15:19
    #3

    Här är en till med datumet 14 Juni

    drömmer mardrömmar varenda natt om frissatider man missat, klänningar som ej passar och om blåst å regn (vi ska vara ute nämligen)

  • helena­oandre­as
    Äldre 12 Jun 22:51
    #4

    en dag kvar.... sen är man fru. hoppas vi inte får regn på oss. har börjat få lite pirr i magen men tror det kommer gå bra...
    lycka till allihopa. och grattis till er alla på bröllopsdagen. tror inte jag hinner in hit i morgon så ha nu kul, för det tänkte jag ha,
    MASSA KRAMAR. EN TILL 14 JUNI 2008.

  • Havref­ras
    Äldre 12 Jun 22:57
    #5

    Jag hoppas också att det inte regnar på oss men tänker njuta av dagen ändå som bara den.

    Ha det gott alla som gifter sig 14 juni!!!!

  • Therii
    Äldre 17 Jun 17:38
    #6

    14 juni är mina föräldrars bröllopsdag

    Grattis till er alla som gifte er då :)

  • Kimmy
    Äldre 18 Jun 21:54
    #7

    Blev ni gifta???

    här sa nog båda Ja
    lite regn under festen men strålande sol både före och efter så bara lite mysit med ett skyfall mitt i

  • Tratte­lina
    Äldre 19 Jun 20:12
    #8

    Vi gifte oss 080614, har lite ont om tid idag men jag har lagt lite bilder i mitt galleri och jag ska skriva en lång berättelse om hela dagen så fort jag hinner.

    Underbart, vi vill gifta oss igen. Med varandra såklart!!!

    Inte ett öga var torrt i kyrkan när Fredrik och Lisa Swahn sjöng "Du är allt" samt Come what may" och dagen blev sådär perfekt som vi bara kunnat drömma om.

    Må så gott och ha en riktigt skön midsommarhelg! DET ska vi ha UTAN bröllopsbestyr

Svar på tråden 14 juni 2008