• Juni2009

Får barn vara med på bröllopsbilder??

Det är ofta jag ser ute på internet att barnen är inte med på bilder, brudnäbb eler inte...

Ofta är bara brudparne som står för huvudroller på bilder.

Vi ska gifta oss nästa sommar så vi vill att barnen ska vara med!
    Men vad för "poser" dom ska ha? vi får hitta på åt kul.

• Svar på tråden Får barn vara med på bröllopsbilder??
  • Krystal

När jag, min syster och kusin var näbbar på min moster bröllop (för 21 år sedan ) så stod vi framför dom på bilden.
    Men stå behöver dom ju inte göra. Kan ju sitta det eller så..på en liten bänk kanske...

• Pumpkin

När jag var tärna på min styvfars bröllop stod jag och näbbarna bredvid/framför dem på korten

• hondafreak

Vi har 5 barn gemensamt och vi kommer ta en del bilder med dem.
    Dels bara oss, dels bara barn i olika klungkor och en och en, dels med oss och barn, dels jag med mina, dels han med sina, jag har bett vår fotogubbe ta en del med småttingarna i farten så att säga, när de springer upp för en trappa t.ex. Men vi två är ändå huvudpersonerna denna dag så det blir flest bilder på oss tror jag.

• Pearldrop

Ni kan stå lite framför så sitter barnen på en gammaldags bänk snett bakom till hö eller vänster och håller varandra i handen? så är ni i centrum men visar att även barnen är en del av er och ert giftemål..

• snuttan80

Självklart får barnen vara med!!!
    Jag och min sambo gifter oss i sommar. Våran dotter kommer då att vara 8mån, hon ska vara med på våra bilder.
    Vi tar inte bilder i studio utan utomhus. Så hon ska vara med sista kvarten av fotograferingen. Blir inga poser utan mer spontant. Vår fotograf tar inga poserande bilder utan mer levande.
    Anlita en bra fotograf så löser sig det, dom har massor av tips fotograferna. Man träffar dom för konsultation innan.

• AnneiLund

Våra barna ska också vara med på en del bilder!!!
    Vår fotograf tar bilder i reportagestil...så det blir levande och naturligt, inga "här stå vi uppstä'llda-bilder", det funkar inte på mig och inga inomhus i en studio....
    Men jag tar gärna ngn pussbild med mina barn!

• patti87

självklart att barnen får vara med...

Svar på tråden Får barn vara med på bröllopsbilder??