• JennyAndreas

fotograf göteborg

Vi ska gifta oss i början av september på orust, men tänkte fota oss i göteborg. Nån som känner till nån bra fotograf i göteborg? Har hört att Krakel skall va bra, någon som har varit där? Tacksam för alla tips jag kan få för jag vill gärna ha bra bröllopsfoton =)

• Svar på tråden fotograf göteborg
  • Nibla

Hej!

Jag och min man fotades av Jenny Blad. Oerhört proffsig och tar jättefina bilder. Du hittar henne genom att googla på henne.

• nettisen69

Om ni vill fottas utomhus kolla med vår fotograf.
    www.kastoris.com
    Hemsidan hade inte så många bilder men vi kollade i hans album och han hade många fina bilder.

• Troll1
    Frujj skrev 2008-05-19 22:05:44 följande:
    vi hade Peter www.photprint.seJätteduktig konstnärlig fotograf!
    Oj, DET var grymt fina bilder! Bara att gratulera.
  • valkyriana

Vi ska ha Eva Quirbach. Googla henne och kolla på hennes hemsida.
    Otroligt trevlig tjej som tar riktigt fina bilder.

Hon kommer till Stenungsund där vi gifter oss

• sandraren

Åh! Måste rekomendera fotografen vi skall ha. www.fotografcecilia.se Ligger på Götabergsgatan alldeles intill vasaparken. Då kan man få både utomhusbilder som blir jättefina och studiobilder som oxå är speciella på samma gång. Hon har bra priser och ger en cd-skiva med alla bilder efteråt. Hon fotar digitalt så det blir MÅNGA! Vi skall ta med henne till bohus fästning i Kungälv och för det tog hon bara 850:- extra. Det var ung. 2500:- billigar än hos ateljé Marie.

• Vendel och Angelica

När jag klickar t på länken så får jag upp att hon bor i Stockholm
    Är sidan gammal o att hon finns i Gbg nu?
    *förvirrad*
    Letar i fotograf djungeln och nappar på allt som har möjlighet till både studio och ute

sandraren skrev 2008-05-20 20:35:48 följande:
    Åh! Måste rekomendera fotografen vi skall ha. www.fotografcecilia.se Ligger på Götabergsgatan alldeles intill vasaparken. Då kan man få både utomhusbilder som blir jättefina och studiobilder som oxå är speciella på samma gång. Hon har bra priser och ger en cd-skiva med alla bilder efteråt. Hon fotar digitalt så det blir MÅNGA! Vi skall ta med henne till bohus fästning i Kungälv och för det tog hon bara 850:- extra. Det var ung. 2500:- billigar än hos ateljé Marie.
Svar på tråden fotograf göteborg