OT: Ni som är lite haj på datorer
Jag håller på att lägga in lite foto i festhäftet. Hur gör man om man vill tex få kortets kanter att ändra form(tex skuggade kanter, urrivna kanter, osv)Kan man göra detta i words?
Jag håller på att lägga in lite foto i festhäftet. Hur gör man om man vill tex få kortets kanter att ändra form(tex skuggade kanter, urrivna kanter, osv)Kan man göra detta i words?
Hmm jag tror inte att du kan göra detta i words, utan du behöver ett photo program för att ändra grejer på själva bilden, har du något sådant?
Har tyvarr inte svar pa din fraga, men vet att i tex Photo shop kan man gora sant.
Har en lite fundering dock.. pa en del tradar star det i rubriken OT.. kan inte komma pa vad det star for... dum fraga sakert...
Skuggade kanter kan du göra med Ritverktyget.
Ser ut som en box med skuggade kanter på. Brukar finnas näst längst till höger då ritverktyget är framme.
Ja men det ser så B ut.
Hofsan: Jag kanske kan hjälpa dig! Skriv till mig och förklara vad du vill uppnå och jag kanske kan göra det i photoshop.
Lägg i en ny version av Word (typ 07) så finns denna funktionen i Word programmet.
du kan maila mig!
miah_eriksson@hotmail.com
Jag mailade en bild till dig hur jag menar att jag vill ha det men den råkade nog bli enormt stor.
Förlåt om jag är petig. Men det är väl inte bara att "lägga in" en ny version av ett program som Word. Det köper man en licens till innan man lägger in, eller installerar som man säger. Annars pratar vi om stöld och licensbrott.
Vill man inte det kan jag rekomendera
www.openoffice.org.
Inte lika bra, men nästan
Och gratis. Jag gjorde bröllopsprogram i det en gång och kunde tom spara som PDF