Fotografen dubbelbokad!! HJÄLP!!
Hej!
Behöver nu både få prata av mig lite och få lite råd från er andra brudar i landet.
Jag ringde upp fotografen idag för att boka tid för konsultation (som vi gjorde upp om när jag bokade henne i slutet av 2007)och då visade det sig att hon har dubbelbokat sig!!
Hon hade inte någon kalender för 2008 när jag bokade (och jag bokade tidigt för att vara säker på att få henne eftersom det är en liten stad med bara en bra fotograg), så hon skrev i slutet av kalendern 2007 och sa att hon skulle föra över det när hon fick den för -08.
Men nu har hon missat det!!
Hon säger att hon har ett skriftligt kontrakt med de andra, men jag känner att hon har faktiskt ett muntligt med oss och vi bokade henne först.
Sen vill hon lösa det genom att om vi tar samma fotoställe som det andra brudparet, kan hon fota oss oxå. Om inte får ska hon ringa sin gamla kollega och höra om hon kan ta oss istället.
MEN vi vill inte ha hennes kollega (hon fotade min brors bröllop och det var inga direkta roliga bilder, enligt mig då) och vi vet ju inte vad vi vill ha innan konsultationen och det lät som vi måste bestämma oss snart hur vi ska göra.
Vad tycker ni?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 22:27
Jag är så LÄTTAD nu. Pratade med fotografen idag och hon meddelade att det andra brudparet kunde fotografera sig 30 min tidigare och vi kan göra den 30 min senare.
Så nu ordnar sig allt!!!
Gissa om jag är lättad!