Gräsligaste bröllopsbilden?
Vore kul att se riktigt fula bröllopsbilder! Tänkte på riktiga 80-tals bröllops och liknande. Någon som har något tips? Vore kul att få skratta lite
Vore kul att se riktigt fula bröllopsbilder! Tänkte på riktiga 80-tals bröllops och liknande. Någon som har något tips? Vore kul att få skratta lite
Kanske inte vågar ta på "riktiga" brudpar. Man vet ju aldrig..., men här är ett foto som jag får ångest av:
Bo och Hope i Days of our lifes:
www.fortunecity.com/lavender/atkinson/23/e0252100.jpg
www.fortunecity.com/lavender/atkinson/23/e0252100.jpg
funkar den nu?
bara jag skrev 2008-05-11 18:57:18 följande:
Hahahaha! Verkligen!
Får inte upp någon bild, inte på någon av länkarna?
den här bilden kanske inte är lika gräslig som "barbie-dockig"...
bl0g.wa-junge.de/wp-content/_peter_andre_jordan_wedding.jpg
www.fortunecity.com/lavender/atkinson/23/id729.htm
Har de bara gift sig tre gånger?
Celine Dions bröllopsbilder är väl en "klassiker", hittar inte sidan jag sett förut men här är några bilder: www.celinesmusic.com/Before_the_Wedding.htm
Jordan och Peter Andre: shinymedia.blogs.com/photos/uncategorized/jordan_wedding.jpg fashionbride.files.wordpress.com/2007/12/jordan_aka_katie_price_wedding_dress11.jpg
Maria Carey & Tommy Mottola: www.firstdanceimpressions.com/images/MariahCarey&TommyMottola1.jpg
Haha..vilken rolig tråd!
Den hrä är så extremt smaklös!
www.funny-games.biz/images/pictures/912-low-cut-dress.jpg
Och Jordan är ju inte dirket känd för sin goda smak.
fashionbride.files.wordpress.com/2007/12/jordan_aka_katie_price_wedding_dress11.jpg
Här finns några riktiga 80-tals pärlor
www.visi.com/~dheaton/bride/sleeves.html
Känns lite "stel"
www.visi.com/~dheaton/bride/elizabeth.jpg
Alla bilder där brudparet leker tittut bakom ett träd.
Förösker hitta en bild på Orup och Sofia Eriksson också men tyvärr..öden är i alla fall helt hysteriskt festlig med Orup i rosa midjekort kostym och Sofia med typ ett istället för två ögonbryn :D