• kassandra

    ni duger som ni är !

    Jag måste bara få vädra mig varför måste alla sätta sådana eorma bantnings mål som nästan är orimligt att klara av .
    Jag tycker att våra m2b dom älskar ju oss för dom vi är inte ur vi ser ut eller ? Var stolt för den ni är !! Kram

  • Svar på tråden ni duger som ni är !
  • Brud28

    De har du rätt i!
    Men jag personligen försöker gå ner lite i vikt för att må bättre,orka mer och bli lite piggare!

  • 20080301

    Jag måste gå ner i vikt för att inte få diabetes och högt blodtryck. alla runt mig har det och min mormor dog i sin tredje stroke, min morfar har haft 5 stroke....
    Jag vill inte bli sjuk =(

  • Augustibruden 2008

    Jag vill gå ner för att JAG vill må bra (10 kg) och inte för andra säger & tycker ngt.

    Det är ju farligt att vara överviktig!

  • Vicka81

    Jag håller med Kassandra. Tror hon menar att det är jättebra att gå ner i vikt så man mår bra men man kanke sätter för stor press på sig till just bröllopsdagen

  • Hammerman

    Gå ner i vikt borde jag nog satsa på, omfånget på midjan överstiger omfånget på bringan och det är inte bra. Åt böngryta till middag, får banne mig ändra kosten om det här ska gå, kroppen är fan så tjurig när det kommer till att bränna fett.

    Nåja, jag har åtminstone för stora armar för de flesta blodtrycksmanschetter, jag får trösta mig med det.

  • Kärlek ger näring åt själen

    Jag är en Stolt Plus size brud och tro mig jag har varit smal men känner idag att nej jag duger precis så som jag är Och jag får inte gå ner i vikt för då kan jag inte ha min klänning *skrattar*

  • kassandra

    Härlig Vicka81 du förstod precis vad jag menade !
    Kärlek ger näring åt själen o så härligt det låter det är samma för mig går jag ner så rinner jag ur klänningen! 20080301 jag förstår dig diabetes är inte kul högt blodtryck är oxå farligt. Hammerman1 fet förbränning är supper svårt det tar mycket tid ochh rätt kost mm kämpa på jag håller på dig!
    Kram på er alla K

Svar på tråden ni duger som ni är !