• LottaC­arro
    Äldre 8 May 23:41
    3038 visningar
    13 svar
    13
    3038

    Glömt planera bröllopsdagen..

    Hmm, nu har vi planerat, köpt ringar och fixat med inbjudningar till festen som ska vara i slutet av sommaren. Vi gifter oss den 28 juni, i hemlighet, inte ens vittnena vet än.. Vi har kommit på att vi helt glömt bort att planera vår vigseldag! Vad gör man då om man inte har fest??

  • Svar på tråden Glömt planera bröllopsdagen..
  • annecy­00
    Äldre 8 May 23:42
    #1

    Bebis.......? ;)

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 8 May 23:46
    #2

    Hmmm annecy00, kanske inte helt fysiskt möjligt för Lotta och Carro att göra det ensamma.

    Hmmm vad gör man! Jag hade nog bokat en natt på nåt riktigt mysigt hotell med god middag på eftermiddagen/kvällen, champagne o choklad på rummet och gärna ett riktigt härligt badkar eller jacuzzi.

    alltså gjort något riktigt mysigt, avkopplande, njutningsfullt tillsammans, så att det verkligen känns superspeciellt!

  • LottaC­arro
    Äldre 8 May 23:48
    #3

    Haha, göra bebis?! Har svårt att tänka mig att det kommer att vara särskilt mysigt för oss..

    Anja: Bra ide! Kanske ska kolla upp något mysigt spa i närheten. Och champagne..

  • annecy­00
    Äldre 8 May 23:50
    #4

    Aj, missade den detaljen, sorry.....

  • Pearld­rop
    Äldre 8 May 23:52
    #5

    Något som är "Ni" verkligen :)
    Tyvärr inga förslag så här direkt utom spa fast det har ju i princip redan blivit föreslgit :)

    Jag och min blivande hade picknikc med grillning när vi förlovade oss vid en strand, låg insvepta i en filt och såg solen gå ner :)

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 8 May 23:58
    #6

    Pearldrop

    shit så mysigt!

    ta ett tält med sig (för säkerhetsskull), åka iväg t nåt vackert ställe, grilla, bada se solnedgången, dricka champagne o äta jordgubbar och somna i ett trångt litet tält mitt i naturen tillsammans. Sååå mysigt! (fast jag är så feg så jag vågar knappt sova när jag tältar/campar så jag gör aldrig det *asg*)

  • Pearld­rop
    Äldre 8 May 23:59
    #7

    Jag brukar bara campa på festivaler ;) iofs inte mindre farligt men ändå :)

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 9 May 00:05
    #8

    Nä men man känner inte att man är "all alone", känns inte lika oskyddat på nåt vis!

    Campar man helt själv typ två-tre stycken o ligger vaken själv när de andra somnat så är det ju skitläskigt! varje ljud får en att hoppa högt lixom

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 9 May 00:06
    #9

    Haha så Lotta och Carro det kanske inte är det ballaste tipset, men man behöver ju ej sova i naturen!

    att ligga insvepta tillsammans i varma filtar och titta på solnedgången är ju underbart. Sen kan man åka hem och krypa ner i ett varmt bad tillsammans

  • LottaC­arro
    Äldre 9 May 07:40
    #10

    Haha, vilka sköna idéer.. Jag nappade lite på tältidén men jag tror inte att Lotta kommer att gilla det riktigt.. Hon känner nog mer för det sistnämnda, först små filtar och sen åka hem till badet!

    Knasigt att man glömt det med bröllopsdagen.. Men det har varit så mycket fokus på allt det andra. Vilka ska bjudas? Vad ska vi äta? HUr ska festen vara? Ja, ni vet..

  • Anja 19 juli 2008
    Äldre 9 May 12:20
    #11

    LottaCarro

    japp det är nog lätt hänt!!

    Har man festen senare så blir ju själva vigseldagen ganska tom! Förutom ceremonin på typ max 30 minuter om ni gör det i rådhuset??

    Så självklart måste ni hitta på något som är bara för ER

    Det finns ju dagspa oxå!

    man får varsen behandling, färska frukter och champagne, bada, ev äta en trerätters meny, sen kan man ju åka hem och mysa, hyra en riktigt mysig romantisk komedi, köpa med något riktigt gott att äta eller bara godis om man fortf är mätt (fast då kan man köpa med nattamat) ohc sen bara ligga och hålla om varandra coh fnittra lixom. Sååå mysigt!

  • Pumpki­n
    Äldre 9 May 12:24
    #12

    Den långa versionen i rådhuset är 2 minuter


    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-09 12:20:37 följande:
    LottaCarrojapp det är nog lätt hänt!!Har man festen senare så blir ju själva vigseldagen ganska tom! Förutom ceremonin på typ max 30 minuter om ni gör det i rådhuset?? Så självklart måste ni hitta på något som är bara för ER Det finns ju dagspa oxå!man får varsen behandling, färska frukter och champagne, bada, ev äta en trerätters meny, sen kan man ju åka hem och mysa, hyra en riktigt mysig romantisk komedi, köpa med något riktigt gott att äta eller bara godis om man fortf är mätt (fast då kan man köpa med nattamat) ohc sen bara ligga och hålla om varandra coh fnittra lixom. Sååå mysigt!
    TS: Jag tycker ni har fått toppenförslag här
  • jizz
    Äldre 9 May 12:31
    #13

    luftballong kanske? har jag alltid velat göra.

Svar på tråden Glömt planera bröllopsdagen..