• SweetSun

Dikt/text..

Vad tycker ni om den här? Är den bra? Kan man kanske läsa den till sin m2b?

När svåra tider är närvarande, är jag här för dig,
    Och när allt känns tungt och meningslöst,
    då finns du här för mig.
    När det känns som motvind tar vi våra händer
    och kämpar mot den tillsammans.
    Jag står här framför dig, med kärlek och ärlighet,
    och jag lovar dig idag, att alltid vara din.
    Du har gett mig allt jag nånsin vågat drömma om,
    allt jag nånsin velat ha.
    Du är mitt allt, min sol. min himmel mitt hav.
    Du ger mig tro på framtiden och ett hopp om livet..
    Idag, och alla andra dagar, vill jag säga dig;

Jag älskar dig!

• Svar på tråden Dikt/text..
  • SweetSun

tycker du det? så svårt.. vill endå läsa nåt som han skulle uppskatta att jag läste.. så att det inte är bara jag som tycker den är fin ;)

• SweetSun

funderar på den, vill inte ha nån av de mer klassiska dikterna, utan nån mer "okänd". Nån som förstår vad jag menar? ;) Svårt det där.. men har tänkt iaf läsa en text till min m2b, som överraskning ;)

• Anettan73
    SweetSun skrev 2008-05-07 18:16:22 följande:
    funderar på den, vill inte ha nån av de mer klassiska dikterna, utan nån mer "okänd". Nån som förstår vad jag menar? ;) Svårt det där.. men har tänkt iaf läsa en text till min m2b, som överraskning ;)
    Jätte fin tanke.

JAg tänkte på det innan med. FAST jag raderade det rätt snabbt... Bara tanken på det gör mig nervös och tårögd..
  • SweetSun

Anettan73; jo det gör mig rätt nervös med.. tänk omman bara står där och bölar och inte får ur sig sin dikt? ;) Risken är ju stor, men samtidigt tror jag det skulle kännas fint.. jaja, jag får ta mig en stooor funderare på det !

• Anettan73
    SweetSun skrev 2008-05-08 10:00:25 följande:
    Anettan73; jo det gör mig rätt nervös med.. tänk omman bara står där och bölar och inte får ur sig sin dikt? ;) Risken är ju stor, men samtidigt tror jag det skulle kännas fint.. jaja, jag får ta mig en stooor funderare på det !
    Precis så e min tanke....

Därför har jag blåst av allt!!!
  • Jessica o Daniel

så himla vacker dikt/text, har du skrivit den själv??
    är det ok om jag lånar den?? skulle passa så bra o läsa upp den för min älskling vid festen när vi äter...

• Miss Blue

Åh den är ju jättefin!!!
    För att låta som ett eko har du skrivit den själv?

• SweetSun

ja jag skrev den själv för ett tag sen att kanske läsa till min m2b. Är lite nervös att den inte är bra? Men om ni gillar den så får ni låna.. bara ni vet vem som skrev den ;) haha (måste ju ta åt mig äran om ni gillar den ;) )

• Anettan73
    SweetSun skrev 2008-05-08 10:53:16 följande:
    ja jag skrev den själv för ett tag sen att kanske läsa till min m2b. Är lite nervös att den inte är bra? Men om ni gillar den så får ni låna.. bara ni vet vem som skrev den ;) haha (måste ju ta åt mig äran om ni gillar den ;) )
    Klart att du ska åt dig äran...

Den är jätte fin och vågar du så ska du självklart läsa den till honom...

Jag blir helt rörd bara tanken på att någon läste något sådant för mig....
    Jag önska jag vågat läsa något till honom.. Jag vet att han hade uppskattat det något så enormt. Det tror jag alla gör...
  • SweetSun

ja jag hoppas ju att han skulle uppskatta det, samtidigt har jag svårt att stå i centrum och alla ska lyssna på mig, men den dan får man nog göra ett undantag ;)

Men nu vet jag iaf att det finns fler som gillar den, så då kanske jag vågar ;)

• Anettan73
    SweetSun skrev 2008-05-08 11:15:46 följande:
    ja jag hoppas ju att han skulle uppskatta det, samtidigt har jag svårt att stå i centrum och alla ska lyssna på mig, men den dan får man nog göra ett undantag ;)Men nu vet jag iaf att det finns fler som gillar den, så då kanske jag vågar ;)
    Jag hoppas verkligen att du gör det.

Förlåt att jag tjatar så på dig.
  • Intresserad

väldigt vacker...

han kommer att älska den!!

• SweetSun

ja nu känns det bara bättre och bättre! Ska nog läsa den då! Men tur jag har tid på mig, så jag får bygga upp ett självförtroende tills dess ;)

• flybell

den var superfin!
    skulle lätt kunna läsa den på mitt bröllop!

• 20080802

MYCKET VACKER!!

Jag betraktar mig som rätt kritisk i såna här lägen men jag tyckte det var toppen. Att du har skrivit det själv gör det ännu mycket mer värdefullt men den hade lätt fått godkänt som dikt av vem som helst också!

Go for it girl! Det klart du vågar!

• SweetSun

Åh va goa ni är! Tack så mycket!!

• Anettan73

Hmmm Jag blir alltid lite tårögd när jag läser den... Jag tycker att den är såååå fin...

• SweetSun

anettan73; Det värmer verkligen när du säger så!

Svar på tråden Dikt/text..