• valkyriana

någon med mediala förmågor??

Blir galen snart. Jag förla min plånbok och min bilnyckel igår- kan inte hitta dem någonstans.
    Det är helt underbart- för jag har ju ingenting annat att göra...

• Svar på tråden någon med mediala förmågor??
  • fiinen

Känner igen det där. Har du lagt dem vid eller på någon byrå eller något material i brunt trä?

Dumt låter det men det var det första jag tänkte på när jag läste ditt inlägg (är inte synsk eller nått vad jag vet).

• valkyriana

Kollat runt nu på byråar mm i brunt trä- ingen plånbok. Men tack ändå!

• SweetSun

en galen idé.. under skohyllan..?

• valkyriana

Hade kollat en gång redan, dubbelkollade, men - neeej

Tack för tipset ändå

• Lady o Lufsen

Hur brukar du rutinmässigt göra med plånbok o bilnyckel annars?

• Lady o Lufsen

Exakt VAD gjorde du när du klev innanför dörren (om det nu var då du la bort dom?)

Ringde telefonen?
    Bar du på kassar?
    Sprang du på toa?

Tänk efter...

• Mikabella

Kylskåpet? Där hade jag så smart placerat mina nycklar för ett tag sedan...Åh vad man är tankspridd ibland..Springer jämt runt som en yr höna efter mina nycklar...o inte blir det bättre nu när hjärnana är fullproppad av bröllopsrelaterade tankar ;) Hoppas du hittar dem!

• valkyriana

nej.... Hjälpte inte...
    Känner mig helt handikapad utan min plånbok. Och jag orkar inte skaffa nytt körkort- det ska jag ju snart göra ändå....

• Celeste97

Träffade du någon granne när du gick från bilen? Plockade du ut något ur bakluckan/handskfacket? Passerade du garaget? Lå prylar ovanpå biltaket?
    Hoppas du hittar dina grejer!

• 20080719

Dom ligger i din jacka ;) eller ovapå på hatthyllan

• Nikajo

Kolla i bilen, under sätet eller i springan mellan sätet och ryggstödet. Där hittade jag min plånbok en gång.

• Aleta

Jag ska genast kolla alla dessa ställen med, mina bilnycklar är också putsväck!

• Humlan66

Asså om du har någon släkting som gått bort som hade busigt sinne så kan du testa att be den ta fram dina saker.. mina saker försvann och dök upp på ställen där jag VET att jag inte lagt dem..jag fick sedan reda på att någon med humor som tyckte det va roligt att busa flyttade på mina saker

Inte alla tror på sånt här , jag vet .. men det va en chansning att det kan vara så

• valkyriana

Hej!
    Jag hittade dem. I en påse med skor jag lagt i garderoben.
    Lilltösens skor till bröllopet var det- hade inte tänkt ta fram den för än någon dag innan bröllopet...
    Av en slump tog jag ändå fram den. Och där var de
    Trotts att jag i huvudet gått igenom en miljard gång vad jag gjort så hade jag inte en tanke på den påsen.
    Att det fanns en påse med i bilden kände jag på mig, men jag trodde det var ica kassen...¨

Tack för allt energi ni lagt på slavmajjan Anna

• Ljungfru

åh, va lättad jag blev. (Läste precis tråden)
    Jag är också en slarvmaja. Jag blir frustrerad också över att man inte kan ringa till plånboken eller nycklarna. Ringer jämt och ständigt till min mobil för att hitta den

• valkyriana

ha ha precis så tänker jag med.
    Och jag ringer mobilen minst 1 gång i veckan- oftare... Hemtelefonen har en knapp så den ringer.
    Det ska finnas någon slags visslare man kan sätta på nycklar- Om man visslar så svarar den på nått sätt.
    Eller .... Har jag drömt det?

Ljungfru skrev 2008-05-15 17:51:38 följande:
    åh, va lättad jag blev. (Läste precis tråden)Jag är också en slarvmaja. Jag blir frustrerad också över att man inte kan ringa till plånboken eller nycklarna. Ringer jämt och ständigt till min mobil för att hitta den
Svar på tråden någon med mediala förmågor??