• pernillap

    bröstförstoring utanför muskeln

    hejsan
    jag funderar på bröstförstoring utanför muskeln pga att jag tränar så mycket.
    kan ni som har gjort det berätta lite om för o nackdelar.
    beslutet är ju stort
    kram på er alla

  • Svar på tråden bröstförstoring utanför muskeln
  • ceca

    Hej,

    Det enda jag vet är att det blir inte bra resultat, ser inte naturligt ut och dem flesta kirurgerna gör innanför muskeln,
    Jag har gjort innanför muskeln och fått jättebra resultat.

    Lycka till// Ceca

  • pernillap

    HEJSAN
    jag har hört samma sak som du skrev.
    Blir bakom muskeln.
    När kunde du lyfta händerna över huvudet?
    Tvätta håret?
    Träna?
    Hur känns det när du spänner bröstmuskeln?
    Hade du mkt ont efteråt?
    MVH

  • Zoria

    Det är bara jag men jag säger, hoppa över det och låt dig vara som du är för det är då man är som vackrast. Förlåt om detta inlägg upprör någon.

  • DropDeadUgly

    Det blir visst bra resultat, jag har framför muskeln och det ser väldigt naturligt ut.

    Jag har hört flera kirurger säga att det ser mer naturligt ut med framför muskeln än delvis bakom eftersom det blir lite mer "gung".

  • Nightingale

    Jag har oxå framför muskeln och dt ser skitbra ut. Ingen "kant" de ser helt naturliga ut.

  • gabbe

    Hur resultatet blir beror ju väldigt mycket på vad man har för förutsättningar innan.

    Har sett väldigt många bra resultat av både framför och bakom muskeln.

    Själv har jag bakom, men hör väldigt många numer som väljer framför.

    Dagens imlantat är bättre än dom som fanns förr. Då valde man lägga bakom muskeln för att det sas vara mindre risk för kapselbildning. Men nu finns det implatat med texturerad yta som ska minska den risken när man lägger framför.

    Kolla på plastikkirurgi.mylava.net där finns många tjejer med både framför och bakom.

    Lycka till!

  • shakynose

    Framförmuskelplacering är absolut att föredra om du tränar väldigt mycket. Det kommer antagligen din kirurg också att tycka under konsultationen! Själv har jag bakom muskeln men kan ändå träna som vanligt.

  • Tooticki

    Jag har en väninna som tränar väldigt mycket och har en fin, slank, vältränad kropp. Hon valde att förstora (inte mycket, bara en halv storlek typ) och kanten syns hela tiden eftersom hon är så vältränad och inte har så mycket hull. Hon är inte så glad över det eftersom det gör att det ser extremt fejk ut.

    Jag har en anan väninna som också gjort inlägg och hon är nu inne på sin sjunde operation pga av läckande inlägg, felaktiga behandlingar, dåligt utförda operationer etc.

    Vill inte skrämma dig men det är ett stort beslut och du måste noga överväga om du är bveredd att leva med konsekvenserna OM det skulle gå fel/bli fult!

Svar på tråden bröstförstoring utanför muskeln