• Intresserad

hur mycket kan du tänka dig att lägga på favors?

som rubriken säger..

Hur mycket skulle du tycka vore ok att lägga på en gåva/favor till dina gäster!
    Jag gillar ju alla de här lite mer seriösa presenterna typ vinstoppare, nyckelringar, bagagetaggar osv osv...

• Svar på tråden hur mycket kan du tänka dig att lägga på favors?
  • 20080802

Ingenting faktiskt! Tycker inte att det behövs presenter till gästerna när man bjuder på kalas.

• tolonta

Max 20-30 kr. Mina favors kommer bli billigare än så, kanske 7-10 kr per styck, och de kommer även fungera som placeringskort.

• patti87

håller med 20080802!!!

varför ska man ha med extra presenter till gästerna??? visst de kan vara fint o få en liten present, behöver inte alls kosta mycket...men kommer de mellan 50-100 gäster kan de bli dyrt iallafall! och eftersom man bjuder på festen förväntar sig nog inte gästerna presenter av oss som gifter sig :) vi har nog med andra utgifter till den stora dagen!

• 20080802

nog skulle man ha råd. Det skulle ändå försvinna i den allmänna konkursen.

För mig handlar det mer om att försöka hålla igen på alla måsten. Det är tillräckligt mycket att fixa ändå!!

• Aleta

Du kanske inte gillar mitt svar, men det är ingenting. Jag skulle inte vilja ha en pryl heller om jag var gäst. Praliner är väl ok.
    Ledsen om jag är neggo...

• FruRålin080808

Instämmer! Förstår inte vitsen med det hela...

Aleta skrev 2008-05-06 12:19:41 följande:
    Du kanske inte gillar mitt svar, men det är ingenting. Jag skulle inte vilja ha en pryl heller om jag var gäst. Praliner är väl ok.Ledsen om jag är neggo...
  • Hofsan

Vi kommer att ha 50 gäster max och jag kommer att ha små rosa organzapåsar som jag vann för 1 kr st på E-bay och de komemr att vara våra "placeringskort" (bild finns i galleriet)och i dem kommer jag att lägga ett par mintpastiller eller något sådant som kan vara gott efter maten men mer pengar än så lägger jag inte ut på "presenter".

Detta gör jag för att det är supersnyggt i dukningen och inte för att gästerna förväntar sig presenter?!

• pluggisen

inget!!!!!!!!!

jag tänker inte ge mina gäster någon present däremot kommer jag lägga en bit fin choklad i lila papper vid varje tallrik. Jag fick tipset härifrån men då hade dom tagit After eight. Jag kommer ta Marabous mörka choklad alt. after eight och klä in dom i lila papper och skriva mitt och rogers namn och datum med silverpenna.

Svar på tråden hur mycket kan du tänka dig att lägga på favors?