• Nice08

Nu är det bestämt..

..jag å älsklingen kommer gifta oss den 26/6 i Nice i sommar.
    Helt galet underbart kommer det bli hoppas jag. Det kommer passa mig underbart iaf, bara jag å han.
    Så, nu gäller det att börja planera. Ring ska beställas, kläder ska köpas. Å så måste jag juh få tag på nån florist där nere som kan fixa blombukett också. :)
    Fotograf kunde prästen hjälpa till med.

ååh. Galet underbart. :)
    Har gått runt med ett leende hela dagen idag. Fast, det kommer bli svårt. Vi har nämligen bestämt oss för att göra det i hemlighet. Åååh! Man vill juh berätta för hela världen.

Om det är någon som har gift sig där, skicka gärna ett mail. :)

*wiiiiie!*

• Svar på tråden Nu är det bestämt..
  • matildaochniklas

Va mysigt det låter! Det är tur att BT finns så att man kan prata av sig här. Lycka till med all planering!

• Monken

Oj, käre värld det blir snabba bud!!! Låter oerhört romantiskt!! Lycka till och grattis!!!

• Rosenpetunia

Åååh, vad kul att ni bestämde Er för det
    Lycka till med allt nu, det kommer att bli helt fantastiskt! Förstår att du svävar på moln just nu...

Och ja, det är hur svårt som helst att hålla det hemligt. Man vill ju gärna bolla idéer med nån mer än blivande mannen ibland, men det är helt klart värt "det svåra med att vara tyst"

Ha det finfint

• bara jag

Vad kul för er båda! Nu kan jag säga att du slipper undan alla "stadier" man går igenom när man börja planera bröllop tidigt! Det är riktigt jobbigt emellanåt...veligt...

Jag önskar er all lycka!

• HurraViSkaGiftaOss

Grattis!!
    Skulle aldrig kunna hålla mig då att inte berätta för någon...

Svar på tråden Nu är det bestämt..