• sarahkka76

Är det någon som har haft eller ska ha gotisktema eller svarttema?

Som titeln lyder: Är det någon som har haft eller ska ha gotisktema eller svarttema?
    Vi funderar på det

• Svar på tråden Är det någon som har haft eller ska ha gotisktema eller svarttema?
  • nyfiken87

vårat va liiite så? ni kan ju titta i mitt galleri...men va är de ni vill veta mer specificerat??

• 20080301

Min klänning var röd med svarta detaljer men resten av vårt bröllop gick helt i svart

• sarahkka76
    nyfiken87 skrev 2008-05-05 14:09:18 följande:
    vårat va liiite så? ni kan ju titta i mitt galleri...men va är de ni vill veta mer specificerat??
    [/citat]

Guud vilka fina bilder!! Vad fina ni var!!
    det är lite den stilen men våra kläder ska vara i svart. Vi började prata ihop oss igår så vi har inte kommit så långt än mer än att det ska vara gotiskt och färgerna svart med rött.

vi vill gärna gifta oss ute i naturen och inte kyrkligt. Skulle vilja få reda på var man kan få tag på ngn som viger utan att vara kristet.
    20080301 skrev 2008-05-05 14:22:52 följande:
    [citat]
    Min klänning var röd med svarta detaljer men resten av vårt bröllop gick helt i svart
    Hade ni era dekorationer alt i svart oxå, eler hade ni ngn annan färg som bröt av?
  • Tooticki

Borgerliga vigselförrättare viger utanför kyrkans vigselordning. Prata med den kommun där ni bor så kan ni få kontaktuppgifter till vigselförrättare.

• sarahkka76

aha! det visste inte jag. Då ska jag undersöka saken.

Svar på tråden Är det någon som har haft eller ska ha gotisktema eller svarttema?