• NY brud

öppen tå

Funderar på att köpa ett par vita skor med öppen tå. Är det någon annan som köpt såna skor? Kan man ha öppen tå i kyrkan? Ska ha kort vit brudklänning så skorna syns ju helt vilket de kanske inte gör när man har lång klänning. Vill gärna ha lite synpunkter!

• Svar på tråden öppen tå
  • Vårstabruden

Får och får.. det bestämmer man väl själv eller?? JAg ska ha öppen tå fast jag har lång klänning.

Jag köpte visserligen mina skor i Makedonien, men jag har sett fina både på din sko och wedins. Kolla i senaste nummret av bröllop och fest, där fanns fina skor!

Lycka till!

• jeslin

ser det snyggt ut med klänningen så självklart

ska själv ha kort klänning med tåsandaler

• Humlanhubbe

Jag har klpt ett par med öppen tå..som sandaletter med liten klack..men tvekar över att ha dem.Mest för att det känns som de kanske inte passar med klänningen på..Gjorde ju det 'man inte ska'..dvs köpte skor före klänning..

• snippy 19juli

jag med! det e jättefint=)!

• lillabruden

NY brud; Det låter jättefint!! På frågan om man 'får' ha det i kyrkan så är det mest katolska kyrkor man tänker så (eller?) men i katolska kyrkan får du nog ha dem skorna... Min mormor hade det på sitt bröllop år 19frös-ihjäl så då borde man ju få det än =)

• NY brud

Nu har jag köpt ett par vita sandaler med klack. Snygga och passar till klänningen!

Svar på tråden öppen tå