• Kärleksvindar

SÅÅÅ tråkigt när jag vet min möhippas datum

Har fått veta min möhippas datum och detta är såå tråkigt..skulle vilja ha tag på tröja med tryck för svensexa..någon som vet????

• Svar på tråden SÅÅÅ tråkigt när jag vet min möhippas datum
  • Augustibruden 2008

Hur vet du datumet?
    Kanske ngn försöker lura dig...

• Kärleksvindar

Det var min svärmor som försa sig lite utan hon viste det själv..jobbar 2helger av 4 och så jag vet att det blir den 10 maj..jag får kanske trösta mig med själva överaskningen istället..för den har jag ingen aning om.

• Yrvädret

Tråkigt! Men om du hintar för fler att du vet kanske de byter. Sen är det ju iaf tur att du inte vet resten

Du kan köpa färg och måla själv på typ panduro (en burk med färg och en pensel) Eller så kan man köpa speciellt papper för att skriva ut på på den egna skrivaren och sedan stryka fast på en tröja, finns säkert oxå på typ panduro. Annars, om du vill göra en och beställa, sök på typ "t-shirt eget tryck" på google.se så får du massor av träffar! Lycka till!!!

• MsSandra

Man behöver ju inte bli överrumplad eller kidnappad bara för man ska ha möhippa.. det är visserligen en del av överraskningen.. men de viktigaste är väl att kvällen fortfarande är en överraskning?

Om jag nu skulle blivit möhippad hade jag nog föredragit att veta om vilken dag.. eftersom då kan jag planera resterande vardagar utefter det..utan att fortfarande ha en aning om vad som komma skall så att säga..

Ha så kul!

• Emmmmm

jag tänker bestämma datum själv samt planera allt. har ingen lust att bli kidnappad eller att ngn spökar ut mig. jag lägger upp en plan för dagen sen får folk hitta på något på kvällen.

• Lady o Lufsen

Nämen...en del tycker att det är tråkigt för att dom INTE vet datumet, andra tycker det är tråkigt att det inte ens blir någon hippa, somliga tycker det är tråkigt ATT det blir en hippa som dom inte har fått bestämma själva över...det gör väl inte så mycket att du vet när...du vet ju inte vilket bus dom kommer att hitta på och DET är ju bra!

Det kommer att bli jättebra...trots att du vet datumet...och vem vet? Svärmor kanske har i uppdrag att säga fel datum till dig? Svärmor kanske berättar att hon försagt sig och allt skjuts upp?

• Kärleksvindar

Okej, tack för alla tipsen och jag vet att hela denna dagen kommer bli jätte bra..alla kommer vara där..det viktigaste för mig egentligen är att mina vänner finns där och delar min glädje..lite utspökning är också roligt tycker jag

• nennesjuttioåtta

mäh, du kan väl inte bestämma datum själv? Vad är då vitsen med en möhippa? Då blir det ju en vanlig tjejträff. Eller är det en försäkran om att inte bli utan...? Vad är det som säger att dina vänner inte planerar en utan din vetskap och om du då blir sur att få en möhippa, hur tror du då de reagerar? Jag hade blivit skogstokig om en kompis inte hade uppskattat all tid, pengar och planering man lagt ner på hennes dag. Faktiskt. Eller om jag hade känt dig kanske jag hade låtit bli att göra nåt eftersom jag i så fall vetat hur du skulle reagera.

Emmmmm skrev 2008-04-29 15:36:35 följande:
    jag tänker bestämma datum själv samt planera allt. har ingen lust att bli kidnappad eller att ngn spökar ut mig. jag lägger upp en plan för dagen sen får folk hitta på något på kvällen.
  • Nikajo

Samma här! Både jag och min m2b skall befinna oss i Göteborg på lördag kl.15, så vit datumet, men inte vad som kommer att ske.

• Kärleksvindar

Jag Älskar bli uppvaktad och det lär jag bli...Jag blir förmodlingen den 10 maj och min sambo blir den 31maj

• Kärleksvindar

Jag håller helt klart med dig..då kan man lika gärna skita i det..

nennesjuttioåtta skrev 2008-04-29 16:11:52 följande:
    mäh, du kan väl inte bestämma datum själv? Vad är då vitsen med en möhippa? Då blir det ju en vanlig tjejträff. Eller är det en försäkran om att inte bli utan...? Vad är det som säger att dina vänner inte planerar en utan din vetskap och om du då blir sur att få en möhippa, hur tror du då de reagerar? Jag hade blivit skogstokig om en kompis inte hade uppskattat all tid, pengar och planering man lagt ner på hennes dag. Faktiskt. Eller om jag hade känt dig kanske jag hade låtit bli att göra nåt eftersom jag i så fall vetat hur du skulle reagera.
  • Blondie77

jag hade blivit överlycklig om någon ville skvallra om datumet för min möhippa, jag HATAR överraskningar och ser inte alls fram emot att bli utspökad och förnedrad genom att sälja kyssar eller va dom nu hittar på för jävelskap...jag har vädjat om en lugn trevlig kväll med middag och fest...hoppas dom hört mina böner.....men trist för dig att få veta när du inte ville, hoppas du får skoj ändå :)

• Emmmmm

gillar inte överraksningar helt enkelt. jag är dessutom aldrig ledig heller så det blir svårt för dem att planera ngt som passar mitt schema.

• Kanada Hjarta Sverige

tycker inte heller om overraskningar och fornedringar in public..
    mina vanner planerar en hel helg i min ara! och jag vet nar det blir och ser saaa mycket fram emot den! Jag far ocksa vara med och bestamma vart vi ska! En mohippa ar val tankt att vara firande for den blivande bruden med hennes vanninor, systrar o andra nara for att som sagt fira bruden och lata henne ha en fantastisk och minnesrik dag/kvall/helg! att bli overraskad med sjalva mohippan ser jag absolut inte som ett maste for en lyckad mohippa - det kommer garanterat vara element under kvallen du inte forvantat dig! Och huvudsaken ar att den blir brudens dag - sa som hon vill ha den!
    Overraskning eller ej - jag tycker det ar fantastiskt att man har sadana goa vanner som vill organisera nagot for en! en liten jamforelse - ar det trakigt att ha fodelsekalas som man vet om? eller ska man lika garna skippa att fira det om det inte ar ett surprise party!?
    Hoppas alla far en underbar hippa och kommande brollop - precis som ni vill ha det!

• Kärleksvindar

Säger bara så här att om man int evill ha dessa överaskningar bör vännerna lyssna på det lika så tvärtom..
    Kanada Hjarta Sverige skrev 2008-04-29 21:21:43 följande:

tycker inte heller om overraskningar och fornedringar in public..mina vanner planerar en hel helg i min ara! och jag vet nar det blir och ser saaa mycket fram emot den! Jag far ocksa vara med och bestamma vart vi ska! En mohippa ar val tankt att vara firande for den blivande bruden med hennes vanninor, systrar o andra nara for att som sagt fira bruden och lata henne ha en fantastisk och minnesrik dag/kvall/helg! att bli overraskad med sjalva mohippan ser jag absolut inte som ett maste for en lyckad mohippa - det kommer garanterat vara element under kvallen du inte forvantat dig! Och huvudsaken ar att den blir brudens dag - sa som hon vill ha den! Overraskning eller ej - jag tycker det ar fantastiskt att man har sadana goa vanner som vill organisera nagot for en! en liten jamforelse - ar det trakigt att ha fodelsekalas som man vet om? eller ska man lika garna skippa att fira det om det inte ar ett surprise party!?Hoppas alla far en underbar hippa och kommande brollop - precis som ni vill ha det!
  • pojomo

jag å min kompis satt å¨disskuterade detta en dag. Hon gillar inte att bli "tagen" eller skämmas ut (hon fyller snart 40) och då la jag in att jag inte gillar det å det osv utan då skulle det tex vara roligare att åka typ gocart,paintball m.m
    Så jag hoppas att hon fattade vinken för jag VET att det blir nåt men inte när.

• HurraViSkaGiftaOss

Jag tror att hon försa mig med flit. Att dom bara lurar dig.
    Vänta ska du se...

• valkyriana

Det kan vara en blåsning ja.

Att förvirra och förleda är en del av spelet...

• Kanada Hjarta Sverige

absolut ar det sa!
    men det ar val inte helt total forstort hela dagen att du vet vilken dag det ar? Ni kommer ju ha en fantastisk dag tillsammans oavsett! (sakerligen mycket roligare an en vanlig tjejkvall...) synd saklart att datumet blev avslojat nar du inte ville det!
    men overraskningarna ar ju kvar med vad de ska hitta pa for dig!

Kärleksvindar skrev 2008-04-29 22:07:18 följande:
    Säger bara så här att om man int evill ha dessa överaskningar bör vännerna lyssna på det lika så tvärtom..Kanada Hjarta Sverige skrev 2008-04-29 21:21:43 följande:
  • nennesjuttioåtta

hohoo? Blev det en möhippa den 10:e? *nyfiken*

Svar på tråden SÅÅÅ tråkigt när jag vet min möhippas datum