• Bröllopstokiig

Bröllopsdag

Sitter här och drömmer mig tillbaka till vårt underbara bröllop för två år sedan imorgon firar vi bröllopsdag, tiden går så fort.
    Och det är då det slår mig hur viktigt det är med vackra bilder från bröllopet, det är ju det man har kvar så här efteråt (och förhoppningsvis en toppen make :)). Vi hade den stora äran att får ha Lieselotte van der Meijs (www.vdmfoto.se)på vårt bröllop som har tagit fantastiska bilder som vi tar fram då och då, tittar, minns och njuter av. Om ni vill titta finns några på
    www.familjeliv.se/hem/trotter28/galleri.php.

Så imorgon ska vi fira med champange en god middag, presenter massa mys och i bakrunden spelar vi musik från bröllopet och ett vakert bildspel med alla underbara foton så vi riktigt kan drömma oss tillbaka.

Till alla er som har er stora dag framför er säger jag lycka till och glöm inte bort att njut av varje sekund. Glöm heller inte bort vikten av en bra fotograf!

Lycka till!

• Svar på tråden Bröllopsdag
  • Nessan

Hmm, märskligt att detta inlägg inte har nån avsändare...!?!??
    Grattis på bröllopsdagen iaf, vem du nu är!

• johansdotter

Hmmm...luktar reklam lång väg....

• weddinggirl08

Hon har sin profil på familjeliv. visste inte man kunde skriva på BT oxå då

Grattis och fina bilder, verkligen!

• snuttan79

nessan: Jag vet inte varför det blev så... får kanske lägga in det igen.

johansdotter: det var inte menat som reklam utan bara en önskan att folk skulle komma ihåg hur viktigt det är med en bra fotograf. För jag är så glad att vi ordnade det!

Svar på tråden Bröllopsdag