jimbolina skrev 2008-06-02 23:31:54 följande:
Anna. Att plåta för Elle Magazine är en stor merit om man jobbar som fotograf. Deras fotografer är i världsklass. Tror att det är du själv som är Niklas efter att ha sett hemsidan. För varför annars hänvisa till en hemsida utan en enda bröllopsbild : )
Haha, det var det dummaste jag läst! Tror du jag bytt kön?
Snart kommer du väl säga jag driver Ateljé MB med för jag rekommenderar dem med. Fast nej, varken jag eller min m2b har intresse av att sälja bröllopsklänningar.
Nä, du lilla vän. Däremot är jag och min m2b överlyckliga att vi funnit helt rätt fotograf för oss. Vi vill inte ha en fotograf som bara fotograferar bröllop. Vi vill ha någon med ett bildseende så som vi har. Vi vill ha känsla och stil som stämmer med det vi tycker om.
För mig och min m2b så tycker vi alla bröllopsfotografer vi sett har ett och samma stuk på sina bilder. De saknar med bilder ifrån den delen som vi tycker är viktigast, själva festen. Där vet vi att vår fotograf är mycket rutinerad. Både ifrån skandinaviens största nattklubb till stora företags event där han har tagit mingelbilder på mig om min m2b. De få bilder som jag tycker blivit bra på oss båda. Det har med spelat in. Att ta bilder i studio eller snyggt uppställda med mycket tid kring varje bild, det klarar alla fotografer av. Att ta bra mingelbilder som gör gästerna vackra och fångar festen, det kräver betydligt mer. Det märker jag både på mina vänners bröllop och vid andra festligheter.
När det gäller hans hemsida, så har han en bröllopssida som finns att tillgå när man är i kontakt med honom. Fast jag håller med om han borde ha några andra bilder på sin hemsida.
Nu väntar jag på en ursäkt.