• FruRålin080808

Era Foton?

Vi har valt att anlita en yrkesfotograf och ta en del foton i studion med bara mig och min sambo och en del foton utomhus i sen slottspark.Där ska vi ha lite picknicktema tillsammans med barnen. Vi vill gärna att bilderna ska vara kärleksfulla och samtidigt lite humoristiska.
    Något som vi absolut inte vill ha är bilder på buketten eller våra händer...

Hur vill ni att era foton ska se ut? Klassiska, roliga, eleganta, enkla...?
    Några bilder ni absolut vill ha eller inte ha?

• Svar på tråden Era Foton?
  • Fru Pärla

Vi hade blandad kompott med en amatörfotograf
    På ett av korten som var lite mera humor i satt jag på min mans axel

Kortet i min presentation tog en vän till oss när jag inte ens visste det. Bilden blev lite sådär. "Brud på vift" känsla.

• Ester W

Vi hade en yrkesfotograf som tog klassiska och lite roliga bilder, finns på vår hemsida under fotografens bilder i mappen fotoalbum.

• fitforfight

jag vill ha lita galna foton! hoppa ifrån sanddynerna och många kort där maken lyfter mig osv.

• FruRålin080808

Kul med några fler än vi som inte vill ha det helt traditionellt...Min blivande har en ryggskada så några lyft blir det tyvärr inte här;)

fitforfight skrev 2008-04-24 22:13:00 följande:
    jag vill ha lita galna foton! hoppa ifrån sanddynerna och många kort där maken lyfter mig osv.
  • Cissit

Jag vill också ha lite roliga bilder. Fast klassiska också. Vi ska iofs dagen efter fotas en gång till och ta bilder där vi inte är rädda om kläderna alls (typ trash the dress). Det ska bli askul.

• bridesilly

Här hänger jag på för tips

Vi vill inte ha uppstyltade bilder där alla står på rad på bild efter bild och absolut inte i studio med melerad bakgrund.

• Fröken förväntan

Ester W skrev 2008-04-24 21:18:50 följande:

Vi hade en yrkesfotograf som tog klassiska och lite roliga bilder, finns på vår hemsida under fotografens bilder i mappen fotoalbum.
    Åh, vad vackra ni var!!! Och fina bilder.

TS, här är en till som inte vill ha foton på några fula händer...
    Vår fotograf ska fota i både reportagestil och sedan några mer klassiska. Jag gillar bäst det spontana och glada!
  • Kanada Hjarta Sverige

reportage bilder av yrkesfotograf har.
    Alskar sjalv att ta bilder, men gillar inte att bli platad, speciellt inte uppstyltat - a'la studio fotografering/skolfotografering... say Cheese....
    vill att bilderna ska kannas spontana, varma och med en udd humor!

• SpookyandKira

Vara bilder ar mest i reportagestil. Finns nagra "sta pa rad" bilder och nagra poserade bilder pa mig och tarnorna, bara for skojs skull. Tycker vi fick en bra blandning :)

Svar på tråden Era Foton?