• brud 26 juli
    Äldre 24 Apr 19:11
    8657 visningar
    21 svar
    21
    8657

    Catering i Uddvalla/Ljungskile?

    Undrar om någon kan hjälpa mig med tips på bra catering (buffé-mat) i Ljungskile/Uddevalla? Vi ska gifta oss i Ljungskile men vi är inte därifrån så vi vet inte så mycket vilka ställen som har bra rykte osv... Undrar också om det är någon som har erfarenhet av bröllopstårtor från Ica Maxi på Torp?

  • Svar på tråden Catering i Uddvalla/Ljungskile?
  • stenkr­ossen
    Äldre 24 Apr 19:38
    #1

    Vi skall ha catering från Rune Kinger på Ninas café i Stenungsund. Det verkar väldigt bra tycker jag, men vi har ju inte haft vår fest ännu, så jag kan inte svar definitivt förren efter 17/5...

  • Äldre 24 Apr 20:39
    #2

    Finns några på Henån på Orust "Kalaskockarna"
    Vet att min mamma anlita dom med buffé när hon fyllde 50. Tyckte det var helt ok...
    Dom har en hemsida där man kan kolla mer

  • postch­affise­n
    Äldre 25 Apr 08:49
    #3

    Catering:
    * Centralens Conditori (kommer jag använda mig av)
    * Mona Lisa
    * Alex Gastronomi (Svarta Örn)
    * Gastronomi Riverside

    Är väl de jag kommer på spontant så som jag kollade lite med.

  • Nikajo
    Äldre 25 Apr 10:39
    #4

    Ring Folkets Hus i Lilla Edet! Dom har en tjej där som håller på med bröllop och catering på heltid. Hon fixar vår catering, och har tipsat oss om bagare som fixar tårta, sen kör hon både mat och tårta till Vargön, där vi gifter oss i Västra Tunhems kyrka. Hyr även personal till festen via henne.

  • brud 26 juli
    Äldre 30 Apr 16:46
    #5

    Tack för intressanta tips! Tar tacksamt emot fler tips och omdömen...

  • Blondi­e77
    Äldre 30 Apr 17:17
    #6

    jag har hört från blivande svärmor att monalisas i uddevalla har supergod catering buffe, hon hade fått mat därifrån på en fest nyligen och tyckte det va super...en italiensk buffe om jag inte minns fel var det dom hade fått.

  • lindah­allman
    Äldre 30 Apr 17:25
    #7

    var ska ni gifta er i Ljungskile?

  • brud 26 juli
    Äldre 30 Apr 17:52
    #8
    lindahallman skrev 2008-04-30 17:25:31 följande:
    var ska ni gifta er i Ljungskile?
    Vi skall gifta oss i Ljungs kyrka, Lyckorna.
  • Sara o Per
    Äldre 30 Apr 21:15
    #9
    postchaffisen skrev 2008-04-25 08:49:06 följande:
    Catering:* Centralens Conditori (kommer jag använda mig av)* Mona Lisa* Alex Gastronomi (Svarta Örn)* Gastronomi RiversideÄr väl de jag kommer på spontant så som jag kollade lite med.
    Jag skulle aldrig ta från Mona Lisas, känns så sunkigt på något sätt att ta catering från ett mer eller mindre snabbmatsställe....

    Gastronomi Riverside skulle jag heller aldrig använda mig av, eftersom de har ganska så dåligt rykte om sig...
  • Brider­ella
    Äldre 30 Apr 21:26
    #10

    Briggen på Torp har catering. Tror de flesta krogar kan ordna catering om man bara frågar.

Svar på tråden Catering i Uddvalla/Ljungskile?