Nagon som vet nagon bra fotograf i Skane?
Ja, som rubriken sager... Ar det nagon som vet nagon bra fotograf som kan fota varat brollop i Juli?
Tjejen som skulle fota kan helt plotsligt inte- Grrr....
Ja, som rubriken sager... Ar det nagon som vet nagon bra fotograf som kan fota varat brollop i Juli?
Tjejen som skulle fota kan helt plotsligt inte- Grrr....
Det finns ju många fotografer på eniro.. De kanske har någon hemsida så man kan kolla deras bilder?
Kolla i Bts företags register. Jag gjorde en snabbsök på malmö å då kom de upp massa namn - även såna som reser om jag förstod de rätt men ja vet ju inte vart i skåne du e. Malmö kanske e fel.
Varför kunde hon inte? Hade ni inte skrivit kontrakt?
VI ska gifta oss nästa vecka....och ska ha Rixfoto. Jag återkommer hur bra han var när vi har fått våra bilder...
Vad härligt och läskigt det låter....."vi gifter oss nästa vecka!"...
De vi valde mellan var Exhibibild (www.exhibibild.se) och Carolie Jacobsen (www.carolinejacobsen.com). Du kan säkert hita billigare, men dessa två tar väldigt vackra bilder. Ska jag vara ärlig så tycker jag att Exhibibild sopar banan av de flesta, men hon är lite dyrare särskilt om man vill köpa loss orginalen (högupplöst på cd) vilket var viktigt för oss.
Vi valde Caroline och jag tror absolut att vi kommer att bli nöjda. Jag har inte hört någon som har varit missnöjd med dessa två och tro mig - jag har googlat, sökt och frågat runt!
Titta gärna på deras hemsidor och fundera på om du gillar stilen på fotona.
Visst, du kan säkert hitta en billigare fotograf och spara en tusenlapp, men det är kanske värt den där tusenlappen extra för att få wow-foton istället för standardfoton.
Oj oj - kanske att de där exhibibild hade snäppet högre kvalité på bildfilerna men den där Caroline hade ju typ 100 gånger så mycket känsla i sina bilder! Värt mycket! Jennyfer - jag tror du gjort ett jättebra val!
Stoltz Photography är jätteduktig, tyvärr var han uppbokad redan det datumet jag skall gifta mig men annars hade jag helt klart anlitat honom! www.stoltzphotography.se
Tack snalla ni for era tips!!
Jag har borjat kolla in hemsidor och ringa runt sa det ska nog ordna sig!!
Tjejen som skulle fota skulle aka med oss over fran USA, men nu helt plotsligt sager hon att "annat" dykt upp... (Naturligtvis skulle vi betala for hennes utgifter). Det ar sa frustrerande!!
Men, men det ser ut att losa sig i alla fall :)
NeoMA om du läster tidigare inlägg så skulle jag aldrig rekommenderat Stoltzphotography
Vi ska ha karin skog, supergullig, prisvärd och lyssnar på vad man vill ha. Hon jobbar från lidingö, men är mycket i skåne. Kolla in www.karinskog.se
Oj j*klar! Visste inte att det varit en sån massa strul med dom. Då var det visst tur att jag inte fick honom... tar tillbaka min rekommendation!
I NV-skåne (ängelholm) är Mats Landerberg jättebra. www.landerberg.com/
mkt duktig och proffsig. Vet många som har använt honom under alla år han varit verksam.
Vi har bokat lommafoto till att både fotografera och filma. Han verkar superbra men vet ju förstås inte så mkt mer förrän efter vårt bröllop.
Har varit hos caroline Jacobsen och mats Landerberg.
har inte fått bilderna från Mats än men han hade jättefina i ateljen! Han va ganska dyr men som sagt jätte fina bilder
blacknwhite, vad tyckte du om Caroline Jacobsen och vilken typ av foton tog ni?
Här kommer några, alla är inte i Skåne men åker på uppdrag:
www.karinlinde.com (Varberg tror jag?)
www.mettesfoto.se (Båstad)
www.mwpd.se (Helsingborg)
www.champagnegroup.se (Stockholm)
Vill också föreslå mettesfoto.se. Hon tar väldigt vackra bilder!
Vi har bokat Jens C Hilner på PhotoMedia. Vi kände oss väldigt trygga på mötet och det kändes bra. Vi vill ha utemiljöer och lite mer moderna och inte bara rakt upp och ner bilder. Var en artikel om honom i Expressen föra veckan så det blir nog toppen hoppas jag.
Hemsidan är www.photomedia.se
Nu är det bara catering kvar men lika mycket ångest det.
Lycka till allihopa