• Bride in England

Vem ska vara med på fotona?

Jag sitter har o forsoker sammanfatta for var fotograf vilka slags foton vi vill ha och vilka vi vill ha med pa diverse gruppfoton och har fatt hjarnslapp. Skulle behova lite ideer fran er som redan tankt pa detta! Vilka slags gruppfoton ska ni ha? Vilka SLAGS foton vill ni ha pa er tva, familj, slakt, vanner..? Tack for tips o ideer!!

• Svar på tråden Vem ska vara med på fotona?
  • girl in love

jag o man

båda våra familjer o oss

jag med min familj

jag o man med min familj

man med sin familj

jag och man med hans familj

jag och mamma

jag mamma svärmor

jag o min bästa vän

man med brorsor

etc

• FruRålin080808

Vi kommer bara ta på oss och våra barn...Först i fotografens studio och sen kommer vi att ta avslappnade bilder på oss alla fem och hunden(om hon inte är för sprallig)

• BröllopJuli2008

Oss två samt några bilder med tärnan och bestman.

• Cissit

Vi kommer innan vigseln fota oss tillsammans, våra kläder blommor osv...sen kommer vi ta några foton med tärnor och marshalkar. Efter vigseln vill vi ha bilder på alla som var med på vigseln..Sedan bara våra respektive släkter...sen våra familjer. Både oss tillsammans med dem och kanske också jag ensam med min familj osv.

• Robina67

verkligen!
    mera tips:
    vi ska ta våra bröllopsbilder innan vigseln, i en slottspark. Våra 4 barn ska vara med på några tillsammans med oss (med oss i bakgrunden o de framför), sen bara barnen på korten, sen kanske jag i mitten och jag får puss på vardera kinden av tjejerna först, sen grabbarna...
    Kort efter vigseln utanför kyrkan vill jag ha på hela gruppen/familjerna. Vi är endast 27 st.Vore kul kanske att jag tillsammans med alla manliga på ett kort, och min m2b med alla kvinnliga..

Svar på tråden Vem ska vara med på fotona?