• Skottdagen2008

    Är det fler än jag som fått detta meddelande i inboxen?

    "det låter jättetrevligt att ni ska gifta er!hoppas att ni får det bra ihopa!eller inte!hahahaha!!/din bästa kompis."

    Jag VET att det inte är min bästa kompis eftersom hon aldrig skulle underteckna med "din bästa kompis" och mina andra vänner skulle inte eller utrycka sig på det sättet och inte EFTER bröllopet och INGEN av mina vänner skulle önska att vi INTE fick det bra ihop.

    Gu så elakt skrivet av en helt främmande person.

  • Svar på tråden Är det fler än jag som fått detta meddelande i inboxen?
  • Neri05

    men gud vad elakt!Vad e det för en människa som skriver så??? jag har inte fått nåt iallafall..än.vi får väl se...usch,ogillar såna människor.

  • pallesj

    Skumt, nä jag har inte fått det iaf. Står det inte nåt om från vem det är då??

  • paradisfågel

    Va lågt! Hur kan någon ens få för sig något sådant? Den personen (ursäkta mitt uttryck nu) borde få en räjel spark där bak! Att ha mage att göra något sådant!

  • mo chuisle mo chroí

    vilken nick var det då anmäl sånt .. elakt.

  • mo chuisle mo chroí

    jaha nu fattar jag på eran hemsida.. det går inte att spåra då ip adressen ?

  • Skottdagen2008

    Då alla kan skriva i inboxen då den är kopplad från bröllopshemsidan så kan det vara vem som helst utifrån och det var bara undertecknat "din bästa vän".

    Men vem hittar till vår hemsida om man inte käner mig eller min man?!

    mo chuisle mo chroí skrev 2008-04-21 09:07:00 följande:


    vilken nick var det då anmäl sånt .. elakt.
  • Skottdagen2008

    Ja, det har vi.

    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-04-21 09:07:52 följande:


    Har ni fått det via bröllopshemsidan här på BT?
  • Pumpkin

    Ja, som du själv säger: Vem som helst kan ju skicka meddelande till er på det sättet. Antagligen någon som haft tråkigt, kikat igenom Par&Nygifta och sen tyckt sig vara rolig...

  • Skottdagen2008

    Ja, man får hoppas det för jag skulle bli mer sårad om det faktiskt var någon jag kände.

    Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-04-21 09:11:07 följande:


    Ja, som du själv säger: Vem som helst kan ju skicka meddelande till er på det sättet. Antagligen någon som haft tråkigt, kikat igenom Par&Nygifta och sen tyckt sig vara rolig...
  • bara jag

    Usch, vad tråkigt att folk kan bete sig hur som helst utan att man har något skyddsnät.

  • misstrixie

    Förmodligen någon bitter stackars människa som är avundsjuk på alla andra som är lyckliga. Ruska av dig det!

  • Marsaphir Marlean

    Säkert någon finnig fjortonåring som tycker det där var jättekul... skit i det.

  • Lina_K

    Tja, jag fick kort och gott meddelandet "slav" i min låda häromdagen.

  • misstrixie
    Lina_K skrev 2008-04-21 10:06:18 följande:
    Tja, jag fick kort och gott meddelandet "slav" i min låda häromdagen.
    Kanske någon som vill ställa upp som gratis serveringspersonal?

    Nej, skämt åsido... det finns så många fega människor därute som får sina kickar av att skrämma/såra/förolämpa främlingar. Skulle gissa att de känner sig ganska maktlösa i sina egna liv om de känner ett behov av att göra såna saker. Inte för att det är någon ursäkt, men en bra anledning till varför man inte ska ta åt sig av anonyma påhopp och konstigheter...
  • Rosenpetunia

    Det var verkligen barnsligt gjort av den som skrev de där raderna. Den personen gör endast bort sig själv! Inte har han/hon mod nog att skriva med sitt riktiga namn heller. Illvilja och inget annat, hoppas att du Skottdagen2008 kan ignorera ett sånt urdumt meddelande.

    Som någon annan sa här tidigare, alltid retar det väl någon att du är nygift och lycklig. För det är inte alla förunnat, uppenbarligen

  • matildaochniklas

    Vad tråkigt när folk måste hålla på med sådana saker!

Svar på tråden Är det fler än jag som fått detta meddelande i inboxen?