• Trisen

    Vad har ni fått göra på er möhippa?

    Kommer antagligen att bli hippad nästa lördag så jag sitter och funderar på vad jag kommer att råka ut för. Jag vill gärna höra vad ni/era m2b har fått göra på er möhippa/svensexa...

    Vill nämligen ha nåt annat att tänka på än att min m2b förtillfället är ute på stan (på sin svensexa) och ska bedöma andra kvinnors ögon, rumpor, bröst o.s.v. Har egentligen inte nåt emot det men när man själv sitter hemma och har tråkigt så känns det sådär... Därför läser jag gärna era historier som tidsfördriv

  • Svar på tråden Vad har ni fått göra på er möhippa?
  • Fru Cinderella

    Min möhippa började med brunch nere vid ån i närheten där vi bor. Vi åt baguetter med röror och drack champange vid 12 på dagen. Självklart blev jag klädd i slöja och en mindre attraktiv klänning.

    Sedan promenerade vi in till stan, på vägen fick jag plocka min egen brudbukett som jag sedan fick ge till valfri kille i stan

    Sedan gick jag och ställde frågor till diverse killar på stan. Stackars dem, de tyckte det var hur pinsamt som helst *skrattar* Själv skäms jag inte för någonting!

    Sedan bar det av hem till en kompis där vi åt mat och drack lite vin. Varpå de andra gick och bastade och jag fick bada i badkaret med bubbelbad, ljus, ansiktsmasker etc. Var hur mysigt som helst.

    Sen gjorde vi oss i ordning och gick ut på krogen. Var en hur kul kväll som helst!

    -----

    När det gällde min man så kidnappades han utanför affären där vi provade ut hans kostym. De drack champange på trottaren och gick sedan och åt någon form av sallad och drack öl nere vid ån. Sedan gick de på irländsk pub kväll.

    Vi hade hur kul som helst båda två

Svar på tråden Vad har ni fått göra på er möhippa?