• CaNin

Notpoolen

Är det någon som har erfarenhet av eller hört talas om någon som har beställt noter via notpoolen.se??? Är ni/de nöjda?
    Hur mycket ligger 1 låt på, prismässigt alltså och hur fungerar betalningen? Har förstått att man får den utskriven direkt på sin skrivare och att man får någon slags faktura som ska betalas inom 30 dagar...

Tacksam för hjälp med detta!

• Svar på tråden Notpoolen
  • FruRålin080808

Betällde noter därifrån förra året då min dotter skulle sjunga på ett bröllop. Skrev ut noterna och fick en faktura på 30 kr...Smidigt och enkelt=)

• Vi2alltid

Jag har aldrig gjort det själv, men har bekanta som jobbar som musiker som gärna beställer därifrån

• CaNin

Har sett att de tar 35:- för en låt men betalar man dessa via en faktura som skickas till ens mailadress eller? Blir lite osäker att man köper något som man sedan inte får hem till sin skrivare... :-/

Tack "FruRålin080808" och "Vi2alltid" för era repliker!

• Nessan

Jag har ingen personlig erfarenhet av företaget, men har hört att andra här på BT köpt från dem utan problem. De verkar vara seriösa, särskilt med tanke på hur mycket uppgifter de lägger ut om företaget på sidan. Du har ju namn på ägarna, styrelse och VD. Adress, tele och fax samt e-post till företaget finns på sidan. De har också lagt ut plus- och bankgiro och jag såg att det var ett registrerat aktiebolag i näringslivsregistret. Jag kan ta fram deras organisationsnummer om du vill.
    Inget säger ju att man inte kan bli lurad iaf, men jag tycker som sagt de verkar seröisa och skulle nåt gå fel har man ju mycket uppgifter på dem om det blir till att anmäla eller nåt. Du kan ju alltid ringa dem och kanske på så sätt få en uppfattning om företaget.

• världens vackraste

Jag beställde en notbok därifrån, men ångrade mig efter någon dag (har lite svårt att bestämma mig ibland :)). Den var redan skickad och faktura utskriven.