• annika26

    juni brudar, hur går det!?

    Juni närmar sig med stormsteg, tänkte att vi kunde dela lite iformation till varandra om hur det känns, om det är några frågetecken osv inför det STORA dagen. Är ni nervösa....

  • Svar på tråden juni brudar, hur går det!?
  • Mrs G to be

    Japp - blev nervös nu när jag läste ditt inlägg. Herregud vad snart det är - och ändå känns det som en eeeevighet!

  • annika26

    Eller hur! Jag tror inte jag har fattat det riktigt, hur går planeringen? Har du allt klart?

  • Mrs G to be

    Planeringen går fint. Har ordnat i stort sett allt viktigt, men ska köpa en underkjol (har provat ut en). Sedan har jag lite pyssel kvar att göra som gästerna ska få - men det känns liksom som "bonusgrejor" att göra.

    Ja, just det - vi har inte vigselceremonin klar än, men det kommer vi att fixa inom de närmsta veckorna. Så det känns som om de saker som är kvar är under kontroll. Jag har gjor ett tidsschema och så länge jag följer det går det nog bra!

    Hur går det med er planering?


    annika26 skrev 2008-04-17 17:12:23 följande:
    Eller hur! Jag tror inte jag har fattat det riktigt, hur går planeringen? Har du allt klart?
  • annika26

    vi har inte riktigt bestämmt oss för bla utgångsmusiken än, så har vi alla smågrejer kvar att göra som vi måste invänta alla svar för att kunna göra....
    sen är det säkert en massa annat som jag har glömt bort nu

  • Mrs G to be

    Är lite rädd för att de där "smågrejorna" som är kvar blir ganska mycket i slutändan om man lägger ihop dem! Och precis som du skriver - det tillkommer säkert fler saker som man glömt!Men, men... det känns i alla fall väldigt bra så här långt. Inte mycket kvar i planeringen och det känns som om det är under kontroll!

  • BlivandeFruJohansson

    Ska fixa med festhäftet, känns som om vi måste ta itu me de snart. tiden bara flyger ju iväg!!

  • junikul08

    Har beställt ring idag så det är klart i alla fall. Är inte alls stressad, men av och till extremt nervös..

  • misstrixie

    Jag krisar lite här. Men det går nog över hoppas jag.

  • junikul08
    misstrixie skrev 2008-04-17 21:36:14 följande:
    Jag krisar lite här. Men det går nog över hoppas jag.
    Vad krisar du om?
  • misstrixie
    junikul08 skrev 2008-04-17 21:38:00 följande:
    Vad krisar du om?
    Ähh, allt möjligt som jag inte känner att jag hinner med. Alla små detaljer som måste fixas som är enkla en och en, men tillsammans blir jättemycket.

    Fast det är nog bara en svacka, idag har jag tagit tag i ett par saker som jag gått och skjutit på så det känns åtminstone lite bättre nu.
  • junikul08

    Hur länge har ni planerat, alla i den här tråden? Vi har bara planerat i 2 månader nu, kände att 4 månader räcker. Om jag hade haft ett år på mig hade jag överplanerat och det hade frestat på, då jag har en tendens att överarbeta grejer. Jag vill ha det viktigaste planerat helt enkelt. Hittills har det funkat.

  • annika26

    Jag började planera för ett år sen men då var det bara de stora grejorna som skulle bokas och bestämmas. efter det var klart så la jag planeringen på is och har tagit tag i det de sista månaderna nu.... har känts helt rätt för mig

  • 080628

    Åh, det låter som att alla har järnkoll! Vi har i och för sig fixat allt stort kring festen, men ska planera vigseln, köpa ring, hyra kläder till min M2B och brudnäbbar, göra vigsel- och festprogram... Känns som en hel del kvar - puh! Men jag längtar otroligt mycket till bröllopet förstås!

Svar på tråden juni brudar, hur går det!?