• matteve

Vad ska jag köpa till honom?! Snälla, hjälp!!!

Min blivande tar sin examen från lawschool i USA, vilket är jättestort för honom. Vill ge honom en fin och personlig present, men känner att idéerna tryter... Ska åka om två veckor, så det är inte så lång tid jag har på mig!

Kan ni komma med förslag skulle jag vara tacksam!

• Svar på tråden Vad ska jag köpa till honom?! Snälla, hjälp!!!
  • matteve

Jättefint, men det är inte riktigt "han"...

Har kanske tänkt en klocka med något personligt meddelande på baksidan.. men var hittar man en fin klocka för max 5000:- ? Svårt... kan inget om klockor heller.

• Gizmos

En klocka dar du graverar in nagot (datum t.ex.) pa baksidan av uret.

• Gizmos

hahaha jag var visst lite sen

• matteve

Allt vad gäller upplevelser och resor osv brukar han alltid ta initiativ... Han gillar inte golf eller ngt speciell aktivitet man kan köpa tillbehör till, om du menar sådana intressen! Han är en obotlig romantiker, men skulle nog aldrig ha på sig ett halsband eller armband med ngn personlig text. Klocka har han ju inte, men är rädd att han vill vara med och bestämma hur den ska se ut? Det är ju tråkigt med ett presentkort på en klocka, eller hur? Hmm...

• Gizmos

Ja det ar svart...
    Men du kanske kan kopa en klocka (visserligen maste du gora det dar) och tycker han inte om den kan han byta, sa gor du graveringen efter...
    Bara en ide'.

• MissieA

Hmm klockan kan han ju ha kvar som ett minne och det är ju fint men kan du inte du boka in en romantisk weekend eller miniresa då??

• Gizmos

Eller om det ar nagot han alltid velat gora (typ, dyka, hoppa fallskarm, luftballong)

• matteve

Detta är sista gången vi ses innan bröllopet, och vi ska spendera 2 veckor tillsammans på stranden i LA, så det blir romantiskt i sig! Vi har gjort många resor tillsammans innan, både som överraskning och planerade... så jag skulle vilja ge ett minne som han kan använda sig av!

MissieA skrev 2008-04-16 20:52:23 följande:
    Hmm klockan kan han ju ha kvar som ett minne och det är ju fint men kan du inte du boka in en romantisk weekend eller miniresa då??
Svar på tråden Vad ska jag köpa till honom?! Snälla, hjälp!!!