• weinlove

    Är såååå glad!!! =D

    Skrev förut här nånstanns att m2b inte var med i bröllopsplaneringen så mkt som jag önskade. Efter snacket jag hade med honom om att ska det bli nå bröllop ska det vara på bådas villkor. Han är sååå go min älskling. Efter det har han verkligen lagt manken till ;)

    Bara på några dagar har vi bestämt in och utgångslåt, letat dekorationer och gjort klar vigselprogrammet. Samt kommit på att vi ska ha såpbubblor istället för ris. Känns sååå skönt.

    Senast igår kväll kom han fram till mig när jag satt här inne på BT och krama om mig och pussade mig på kinden och fråga: Är det nånting vi ska titta på angående bröllopet?

    Gissa om jag blev glad. Vi började titta på bordsplaceringen och personbeskrivningen och gästerna, men kom tillsammans fram till att vi skulle vänta lite med det efter att osa-datumet gått ur. Nästan alla har dock anmält sig ändå, men men. Istället lyssna vi på in och utgångslåtarna en gång till och sen gick vi och la oss.

    Tänk vilken fästman man har ändå. Känns helt otroligt att han är min älskling och att vi i sommar kommer att gifta oss och få dela resten av våra liv tillsammans. Jag är såååå lycklig

  • Svar på tråden Är såååå glad!!! =D
  • harthurs

    Aaah vad harligt! Sa glad for din skull!
    Min fastman har hittills oroat sig for pengar, pengar.. bara sett $-tecknet.. men sa igar, nar jag visade honom nagra forslag pa inbjudningskort belv han sa dar tjejigt fnittrig o utbrast: "aaa Im getting so excited!!" Det varmde hela min kropp!! :)

  • Fenixx

    härligt att han kommit igång.

    ibland verkar det som män tror att man kan fixa allt 2mån innan.

  • weinlove

    Hur går det där ordspråket: Man kan varken leva med eller utan män :) Instämmer helt på det. Jag är en av världens mest lyckligaste blivande fruar.

  • Fröken Larsson
    weinlove skrev 2008-04-15 23:18:52 följande:
    Jag är en av världens mest lyckligaste blivande fruar.
    Jag också!
  • Miss Blue

    Vad skönt!
    Ibland måste man nog påminna dem om att vi är två om planeringen! Jag har haft samma problem....
    Lycka till (från ännu en lycklig blivand brud)

Svar på tråden Är såååå glad!!! =D