• maella

    högtidskläder i Göteborg?

    Nån som vet ett bra ställe där man kan hyra kläder till brudgum och bestman? I eller i närheten av gbg?

  • Svar på tråden högtidskläder i Göteborg?
  • Tabitao

    Min m2b ska hyra sina kläder på Johans Högtidskläder på Linnegatan.Vi tycker de har fina kläder där och de sägs vara lite billigare än en del andra butiker. Även bra bemötande och god hjälp! hemsida: www.johanshogtidsklader.se
    Lycka till!

  • Samos07

    Min sambo hyr sina kläder där (johans högtidskläder) och har för mig att han fick lägga 2500:-

  • MEB26

    Hej

    Kolla Ramonas Design på Kungshöjd. (Kungsgatan 10) Hyra av frack kostar 1500 kr.

  • Tabitao
    maella skrev 2008-04-16 08:06:30 följande:
    Tack tabitao, vet du vad det kostar ungefär?
    1750:- betalar vi och de tar mått och se till att kläderna sitter som de ska =)
  • fru augusti 2008

    Remanns högtidskläder på linnégatan finns oxå. Men min m2b har hyrt på Johans högtidskläder, bra service och fina kläder.

  • Tooticki

    Vi hyr på Remanns, mycket proffessionella och serviceminded. Kanske inte de billigaste i sta´n men verkligen värt pengarna. Vi betalar 2500 kr för nehrurock, byxor, skor, plastrong och skjorta.

  • Emperess

    Min gubbe hyr på Johans högtidskläder, mkt trevlig personal, hans frockcoat kostar 1250:- då ingår allt. Du lägger 500:- i handpenning när du bokar o betalar resten när du hämtar.

Svar på tråden högtidskläder i Göteborg?